Pepzi Junior
Han föddes den 20 februari 2009 i en tjuvparning.
Han var en kopia av sin pappa.
Han såldes till en djuraffär i Munkedal för att han bråkade med sin hanbror.
Han köptes av en flicka, och vi vet inte om han fick ett bra hem, han kanske bor i en förliten bur, får för mycket/lite mat, man vet aldrig.
Nu undrar jag om ni känner den hära personen som har Pepzi Junior, jag vet inte heller om han bytit namn eller något annat, jag vill bara veta om han mår bra, får kärlek, får en stor bur och så =) Vet ni personen som har Pepzi Junior, isf, mår han bra?
Bild finns, den senaste bilden jag har tyvärr, han var inte jättestor på den, MEN, jag lägger även ut en bild på hans pappa, Pepzi. Och kom ihåg att jag inte vet om han bytt namn. Första bilden är på han på min senaste bild…

hoppas sågärna att jag får ett svar :/

Åh, vad fin han var! Vet tyvärr ingenting, men jag håller mina tummar för att du hittar honom, eller åtminstone får reda på om han har det bra!
Lycka till!

#3 Tack :) Vill så gärna veta om han mår bra :(

Hoppas du får tag i den som köpte han:)

#5 Jag också :) verkligen! :(

ingen som vet ngt? :'(
Du kan inte prata med djuraffären och de har några uppgifter om köparen?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

säger som #8, de kanske har uppgifter om Pepzi Juniors nya ägare? =)

#8 Jag tror inte det. Iaf så tror jag inte att dom vet något om hur han mår. Fast du kanske inte menade så? - iaf så tror jag knappast att dom gav ut adress eller telefonnummer till djuraffären?
#9 Jag vet inte om dom har det. Jag menar, om du skulle köpa en kanin, så ger du väl inte ut en massa uppgifter till djuraffären? =)
#10: Tror inte heller dom har gett ut sina uppgifter till affären, tyvärr. Tror inte man brukar göra det? Men dom kanske köpte en bur till honom samtidigt dom köpte honom? Isf får du ju iallafall reda på lite hur han bor :)
Eller så kanske du kan få sätta upp en lapp om efterlysning i affären? Köparen kommer säkert dit igen :)

#11 Väldigt bra förslag… ska nog prata lite med anette om det :)