Tjoffsen drömmer
Min kanins bur står på skrivbordet vid min dator, och på dagarna när han sover brukar han ligga och drömma.
Ibland sover han och sparkar med benen, skakar med kroppen och tuggar. Det ser lite ut som att han är påväg att dö
.
Men när man gör något ljud så vaknar han igen.
Kanske drömmer han hämska mardrömmar!
Brukar era kaniner drömma?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

haha! han drömmer nog! ;-)
Min kanin drömmer oxå när han sover… hehe! Undrar ibland vad som rör sig därinne…
Det rycker i benen, öronen rör sig,… huvud å ben likaså…
Min förra kanin både drömde massor å snarkade Högt!! haha!
Har inte sett en kanin göra så, men våran hund både skäller och sprattlar när han sover. Jättesött!
Mina knuttar brukar rycka i benen, annars håller de sig rätt lugna. Ibland andas de lite snabbare en vanligt.
En av mina hundar sprattlar, skäller, och sparkar mig i ryggen samtidigt som hon snarkar högre en någon människa skulle lyckas med :P
Alltid lika mysigt att sova med henne ;D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

haha dom e så roliga när dom sover…jag undra verklien va kaninerna tänkter o drämmer de skulle va roligt att veta<3

#4, jamen Visst skulle de va kul å höra dem berätta sina drömmar! ;-)
Djur Är söta när de sover oxå! Kan titta på min skrutt när han sover, å bara mysa!

haha:D det ser lite läskigt ut!
Visst undrar man vad de drömmer om, kanske att de springer fritt på en sommaräng, eller sitter på en hel hög morötter och bara knaprar och knaprar;D
Ska se om jag lyckas filma lite
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
När min ena kanin sover har jag ibland sett henne röra sig, antar då att hon drömmer. Det rycker i benen, öronen och munnen, ser väldigt kul ut ^^
#6 Ja! En film vore kul 
Mina kaniner drömmer inte, men det gör min hund! Eller hon morrar,skäller,biter sig själv, 'simmar' med benen och allt möjligt!
#6 Ja, filma! :D
-dubbel-

#6 jaaa, se om du kan filma! haha!
Men vi säger inget till din kanin sen… ;-) så den inte blir generad… hehe!
Nej de vilar/sover så gör dom bara det, dom "drömmer" inte :)
Men vår hund gör, haha! Han kan rycka och typ pipa - låta jätte konstig, inte gnälla t.e.x om han saknar sin mamma (han är valp) men går inte att förklara ljudet haha.