Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 574 ggr
lennartsdotter
0

OT : Favorit årstid?

Jo, det är riktigt höstväder ikväll, ni vet: Småregn, mulet halvkallt… Hutter, jag gillar det… Det som saknas är ju att löven på träden blir gula, oranga och röda… O, vad jag lätar till den riktiga hösten.

Har ni en favorit årstid?

Zvintos
0

Tycker att alla årstider har sin charm, när årstiden kommer till sin fulla rätt;
- När det är sommar med blå himmel, sol och en svag bris.
- När det är höst, fortfarande behagligt ute och löven börjar ändra färg.
- När det är vinter, 20cm snö och ca 4-5 minus och solen skiner.
- När det är vår och knopparna börjar komma och gräset börjar bli grönt.

Så jag gillar faktiskt alla årstider. =)

rosahumla
0

jag håller med Ninni, fast hösten är nog bland de bästa. :)
De är så fint med alla löv som ändrat färgerna och de är varken för varmt eller kallt ute. ;)
Minus är att man måste kratta ute hela tin då men :P

Kristall
0

Hösten.
Enda nackdelen med hösten är att skolan börjar då… och att hästhagarna blir alldeles leriga då. ;)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

lennartsdotter
0

#3 Haha, detblir ju dom på våren oxåXD Hästarna ääälskar att rulla sej riktigt leriga sisådär 5 minuter före man ska ta in dom…

#1 så sant! Positivt tänkande:)

#2 Ja, men det finns säkert fördelar med det med… tex, … … Ja det måste finnas nån…. … eh…

KaninHanna
0

Jag tycker om sommaren mest. För då är det varmt och skönt och man kan vara ute mycket. :)

Mvh Hanna

thexclub
0

Har tidigare alltid gillat sommaren mest men nu kan jag inte välja emellan vår eller höst iallafall haha. Våren för att det är nice att alltid vara så pepp inför sommaren, hösten för att det är mysigt med alla färger och så.

the vanity, it becomes insanity

rapport
0

Jag älskar sommaren med lov och ändå lite skola och massa kompisar och bada och vara barfota men jag gillar vintern också för då är edt ändå mysigt och julafton och man bakar mycket och jag fyller år på vintern:)

pigelina
0

våren och sommrarna;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

lennartsdotter
0

Jo, vintern är oxå härlig! Då kan man gallopera i djupsnön!!!

Nackdelen är att när det är uppåt -28 till ungefär -32 här uppe är det faktiskt inte så kul att rida ute…(Eller att vara ute över hunvud taget…) Om man nu inte är klädd med 8 lager fleece och ull!!! :)

Då måste man ha med sej en temos med te för att överleva dagen i stallet!! :)

Tina-A
0

Sommaren hade varit perfekt för mig om det bara inte hade varit så mycket getingar och humlor :P Bortsett från det älskar jag sommaren!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[aammE]
0

Hösten gillar jag bäst. För att på  våren är det alltid stressigt i skolan och vintern här i norrland vill jag inte ens tänka på.

saandrra
0

Sommaren och vintern!

Nackdelen med sommaren, alla stickande småkryp såsom mygg, geting…
Nackdelen med vintern är att det är minus 23 grader..

Toaden
0

Kan bara säga som Ninni, dock är västkustvintern ganska tråkig. Regn och blask och is och fuktigt och kallt. Hu.