Datorberoende
Hur mycket sitter ni vid datorn egentligen? Är ni beroende som jag och sitter den mesta av er vakna tid?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
tyvärr är jag nog beroende av datorn. Eller det är väl klart jag skulle klara mig utan, men jag skulle sakna den.
Man pratar med så mycket människor på datorn!
jag sitter väl vid datorn 3-4 timmar om dagen kanske… ganska mycket.

Sen jag började vara här inne så måsta jag kolla flera gång om dan. Så datorn är jämt igång. Så det blir tyvär lite för mycke tid på datorn
3-4 timmar är det nog för mej också.
jobbar ju vid datorn gäsp--
och då håller man utsikt över snacket i pauserna här inne.. :)
Uhm.. Ja, ni vill inte veta om mig, faktiskt xD Det blir runt 5-7 timmar om dagen… host..

hehe Vi får snart göra som dom gör i USA; Stämma iFokus! hehe Vi har alla blivit beroende!!!! *skratt* Vet inte hur mkt jag är inne på datorn, men den står i princip på hela dagarna, så kollar jag lite då och då.. hehe Svårt att låta bli! Vissa dagar får jag lov att låta bli att slå på datorn, så jag hinner nåt annat…. uhum..
Ja, jag är typ som hopi.. Datan är på hela tiden, men jag städar burar, äter och kelar med kaniner och sånt imellanåt. .xD
Samma här :) Sitter från det jag kommer hem till att jag går och lägger mig. Gör paus för att prommenera illern, hämta mat och äta (framför datorn förståss) och att pyssla om kaninerna :P
5-8 timmar blir det nog för mig! Men det har ju sina fördelar! Nu kan jag skriva snabbt och kan skriva utan att titta på tagnenterna!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#7 Precis tina :) Men skriver ju ganska snabbt :P
Jo, det är sant. Skriver också ganska fort, men det händer att fingrarna träffar fel tangent ibland.. Och så har jag varit utan dator i några veckor, så nu är jag nästan helt slö igen xD

Ja sitter här ca 2-3 timmar om dagen, på helgerna blir det mer ibland eller mindre ;P Sen jag träffade min pojkvän sitter jag här mindre, jag har inte tid för när jag är hemma måste jag plugga :P
Usch, tror egentligen inte man mår så bra av att sitta fastklistrad vid skärmen hela tiden. Det har t.ex kommit fram att barn som sitter mycket vid datan kan få allvarliga problem med synen när de blir äldre..

#10 joo, jag ska ha glasögon när jag är på datorn :P