Charlie och Bluffis
Nu har dom små stridshanarna fastnat på bild.
Det brukar gå bra att släppa ihop dom ute i rasthagen ute och det händer ibland att börjar slåss, men dom reder upp det själva och vi har aldrig sett att någon skulle bli skadad. Tror ni dom skulle kunna skada varandra rejält??
I vilket fall, dom är bara ute lite då och då och för det mesta funkar det som sagt bara bra! Och nu har jag köpt Johannasbröd som kaninerna ÄLSAKR och det är det enda man kan lägga i transporten för att man ska slippa vänta i en halvtimme på att charlie ska gå in där. Han kan inte motstå det! =)
Här kommer lite bilder!
Sajtvärd på Iller.ifokus

fina bilder ! :) :D
söta kaniner

Åh så söta dom är :)
Dom kan göra varanndra väldit illa, men efter som du säger att dom kan vara tillsammand i rasthagen. Så går det väl bra :)
#6 jo, jag vet ju att kaniner kan ha ihjäl varandra, men jag menar mest om dom hamnar i bråk nu när dom liksom kan acceptera varandra och "umgås" utan att blir slagsmål, finns det fortfarande en risk för att dom skulle kunna ihjäl varandra eller är det bara bråk gällande rang? Båda hanarna är kastrerade ska jag nämna!
Tack!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Är båda hanarna kastrerade är ju risken mindre, beroende på om de har agg mot varandra sedan förut eller om de bara/nästan bara har positiva minnen av varandra. De har ju mindre testosteron som rusar runt i kroppen, så det borde kunna gå bättre då. Men man ska aldrig säga aldrig.
Charlie är såå fin! Verkligen super,super fin!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
ja, han är väldigt svart! Min lilla satan! 
Sajtvärd på Iller.ifokus

Oj vad söööta! Charlie är ju helt underbar! Det är så fint med svarta djur tycker jag!!! =)
Håll koll på dom när dom är tillsammans. Har dom inte skadat/dödat varandra än så är nog det värsta över. Här i alla fall var det fight (dock mellan hona och hane) ett tag, och hon gillade verkligen inte honom.. Men efter några veckor gick det bra. Tror inte att det blir värre ju mer de ses, snarare tvärt om. Men man ska som sagt aldrig säga aldrig
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
mamma brukar släppa ut dom under hennes lediga dagar och den första timmen brukar gå helt smärtfritt. Då hoppar dom över varandra och racar runt så har dom ju en massa att äta på också. Men, när inte utelivet är så intressant längre så kommer dom på att dom har varandra där inne och dom senaste två gångerna har dom visst rykt ihop lite. men dom reder ut det själva, sen händer det att dom jagar varandra lite.. Ofta ligger det ju massor av tussar på gräset efter ett bråk o dom har päls i munnen men man ser inget alls på dom att dom skulle vara skadade eller ha sår eller så.. Och dom bor ju med bara ett kompostgaller emellan och där bråkar dom aldrig utan det händer till och med att dom sover bredvid varandra med endast gallret som skiljer dom åt!
Ja, visst är svarta djur fina! av alla de slag!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Åh så fina bilder :) Söta kaniner.
Jadu kaniner kan slåss riktigt ordentligt om dom bara vill! Men dina kaniner verkar ju vara rätt goda vänner och rang och sånt där är säkert redan uppgjord så jag tror inte att det är någon fara.
Visst kan kaniner småbråka lite ibland, men dom reder som sagt oftast ut det själva.
Eftersom båda hanarna är kastrerade tror jag inte dom kommer döda varandra..

Kul att 2 hanar kan vara ihop så där iaf!!!
Svarta djur ja, tänk en kolsvart smäcker häst!! Wow!! Så vackert så det är otroligt! Likadant med en kritvit häst!!! =) Svarta och vita djur ser så speciella ut! Tänk vita älgar tex! ;) Så häftigt! Och albino-människor ser allt coola ut oxå!!! =)

#15 Vita renar är jättefina =)
Bluffen är klart min favorit!
Jättesöt! Och väldans fin färg också!
#17 jag blev kär i charlie från första början, men har alltid älskad Bluffens fina färger! jag gillar när pälsen går i en blå ton!
En rolig sak när jag skulle åka in o kastrera dom! Charlie har hela tiden bott i en stor utebur med mycket utrymme och Bluffen har bott i en liten bur inne i en bod så när jag fick hem honom så var charlie mycket mer musklad. När vi fick hem bluffen så såg han större ut än charlie, tyckte vi, men när dom vägdes så vägde charlie hela 600g MER än bluffen!! Tyckte det var väldigt mycket! =)
Sajtvärd på Iller.ifokus