Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 442 ggr
myriis
0

Er dröm kanin?...

Ja, som sagt ;D Hur skulle er/era dröm kaniner vara och se ut? OCh hur många skulle ni ha om ni fick bestämma? Och hur stora kaninhagar/burar? :D Kul att veta ^^

myriis
0

Jag skulle vilja ha ungefär 5 kaniner och ungar då och då :) Det skulle vara dvärgvädurar allihopa, haha :D Renrasiga och med stamtavla! Gärna i färgerna skäck, blå, viltgrå och svart eller vit :D Gulligt ^^ Och så skulle jag vilja att alla kaniner skulle hålla sams och vara keliga,  men även riktiga höjdare i hoppning! :D Och stora rasthagar skulle jag ha, flera meter. Burarna skulle coskå vara står ^^

myriis
0

Jag menar såklart: Burarna skulle också vara stora ;P

Pinscher2
0

Jag skulle vilja ha en massa goa Belgiska Jättar, som fick ha gigantiska burar… Mycket man vill ha men inte kan få!

KajsaM
0

Jag skulle vilja ha en kaninuppfödning med lite marsvins och hamster uppfödning. Och stora burar ska dom ha… och stora rasthagar. Och att dom kunde gå lös att man bara ropar på dom så kommer dom :) Vilken drööööm

E_hjo
0

Min drömkanin var min kanin som dog förra året…
Fanns ingen underbarare… Gråter

myriis
0

Åj, vad tråkigt :(

Tina-A
0

En belgisk jätte skulle jag vilja prova på!! :D Men vet inte om det är någon speciell ras som är min "dröm-kanin" utan snarare världen snällaste kanin som älskar att bli buren och mysa, kommer alltid när man ropar och älskar mig supermycket :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hopi
0

Håller med Tina_A; om att det är en sån som älskar att bli buren och mysa! Det låter för bra! =) (som Dennis hehe!!! ) Men som sagt, en snäll gosig kanin! Som alltid kommer framskuttandes och vill pussas! Då spelar det nog ingen roll HUR den ser ut!!!! ;)

Lotta_A
0

Jag skulle vilja ha 4 kaniner som skulle få ungefär en kull per år :).
Jag skulle vilja ha två belgiska jättar och då dvärgvädurar.
Dvärgvädurarna ska ha färgen blå zobel :) så sött är ju det!

Alla skulle ha varsin stor bur och sen skulle dom ha en jättestor lekhage! :D kaninerna skulle vara supersnälla och komma när jag ropade och sådär :D

Hopi
0

Så vore det ju superbra om alla kaninerna var kompisar! Så att man kunde ha typ 2 & 2 i ett par burar. =) Att dom inte bråkade fast det var 2 hanar tex. det vore en dröm! =) Att sen alla fyra kunde vara ute i en Hage tillsammans utan bråk! Men då måste det nog vara samma kön på alla, för min del iaf. För jag skulle inte klara av att sälja några.. om det blev ungar. hehe.

Lotta_A
0

#10: Hehe. vad sött. Nej det är faktiskt riktigt svårt att slita sig från dom små :) När man sett dom växa upp och allt!

Zvintos
0

Min drömkanin är en viltgul BJ. Glad

Viran90
0

Mina drömkaniner är Ninni och valentino..<3 och förra Puttechelli <3 han är på dom gröna ängarnas ö…snyft han va så speciell..

om jag skulle ha flera så skulle jag inte ha lika mkt tid över till ´var och en..

ungarna är jättesöta, ska lägga in flera bilder snart..^^