Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 651 ggr
Ida-M
0

Jag är kaninvakt

Eftersom jag blir allt mer sugen på att skaffa en till kanin, men inte får för mina föräldrar. Så frågade jag mamma om jag kunde passa någons kanin nu denna/nästa vecka, och hon gick med på det! Så nu undrar jag om någon ska resa bort eller bara vill lämna bort sin kanin/ sina kaniner ett tag? Jag bor i en villa och har tillgång till en ganska stor gräsmatta.

Mvh Ida

Jag är 15 år bor i Kungsbacka, och är väldigt mån om att alla kaniner ska må bra. Undrar ni något så skriv i tråden.

Ida-M
0

putt =D

Ida-M
0

Ingen som behöver passning?

pigelina
0

OM du fortfarande passar kaniner i höst så får du gärna passa mina:) (om du får plats med 5 som jag har då) ^^

ska nämligen resa nån stans på höstlovet även om vi va i ungern iår så skulle va bra med en kaninvakt som kan något om kaniner:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

liiinas
0

Haha.. Gud vad komiskt det här blev :P Jag bor i Onsala ´(jättenära kba) och vi ska ev. åka bort nästa vecka i några dagar men jag har redan ordnat en kaninvakt som ska ha dem hos sig :) 
Mamma oroade sig jättemycket för att vi inte skulle hitta någon vakt men nu står det typ jättemånga här som kan passa dem :P

Ida-M
0

#3 Ja, självklart. Jag ska höra med mamma så att vi inte ska åka bort på höstlovet bara :)

#4 Men jag som läängtar så mycket efter att passa kaniner snart :P Kan du inte avboka kaninvakten och säga att jag kan vara istället (A) ? Onsala är ju jättenära =D

Ida-M
0

#4 MSN?

liiinas
0

#5Haha.. Tyvärr. men en annan gång kanske? :)

#6: Skrev ett meddelande till dig :)

Ida-M
0

#7 Ja som sagt får du höra av dig. Skulle vara roligt att träffas någon gång och kanske hoppa med kaninerna? =)

liiinas
0

#8: Ja, jättegärna :D