Fotografering med Sean
Idag tog jag en liten fotorunda med snabbt växande Sean:) Jag har haft henne i ungefär 4 veckor och hon växer så att det knakar. Men hon är fortfarande en väldigt liten tjej och hon kommer alltid att vara min lilla bebis:) Här kommer några bilder, men det är inte så många eftersom hon inte vill sitta stilla;) Hon har väldigt mycket spring i benen:)
På första bilden ser hon lite blåaktig ut, men hon är i verkligheten zobelbrun:) Så ni vet..
Kommentera inte föränn jag säger till, tack!:)
Åh så söt hon är! Och vilken snygg profil! :))
#6 Tack:)
Sötnosen
Hon är verkligen superfin <3
#8 Tack<3
Åh, vilken sötnos :D
// Emma :D

Så sööt! :D
Mvh Hanna

Hon var jätte söt:D Du fick väldigt fina kort på henne:)
Aw vad söt hon är :D Jättefina bilder med! :)
Jätte söt hon är :DD
fin profil :)<3
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Tack alla:)

så söt :D
putt^^
putt:)
JÄTTEFIN KANIN! :D
Lite dum fråga kanske.. Men är inte Sean ett killnamn?
#19 Haha, jo det är det. Det är såhär att uppfödaren till henne trodde först att det var en hane, men det visade sig vara en hona;) Jag tycker att det är ett charmigt namn, så jag har ingen tanke på att ändra det. Hon heter egentligen Brandt´s Take a chance on me:)
#20 Jaha, då förstår jag! :D Det var ett jätteguligt namn iallafall.
otroligt söt ^^ <3 Fina bilder också :)
#22 Tack:)

Jättegullig, och fint namn. Sean uttalas väl som "Jeanne" gör på franska och det är ju ett flicknamn 
Lotta
---------------------
www.lottasullisar.se
Jag försökte fota Algot idag. Det var INTE det lättaste kan jag lova, det blev inte ens EN bra bild.

Nej vad söt <3
#24 Ja, jag vet inte om jag ska vara ärlig. Haha, kan inte franska. Men det utalas iallafall "Chan":)
#25 Det brukar vara så. Det gäller att ha tålamod:)
#26 Tack<3
Åh. Sötnosen! <3
putt^^
putt:)
Gud vad söt hon är! :)