Bunny Whisperer?
Till alla er som sett dog whisperer.
Tror ni att det finns någon motsvarighet till kaniner? Tycker jag borde finnas.
Har tre kaniner som inte håller sams, vi kan kalla dem nr 1,2och 3.
1 och 2 var tillsammans sen förut. nr 3 kom hit nyligen och nr1 gillar inte alls nytillskottet. men nr 2 bryr sig inte ( nr2 är för övrigt en kastrerad hane medan de andra två är flickor.) De är under 2 år allihopa.
vad tycker ni jag borde göra med 1 och 3? 1 flyger inte på buren men är vresig i övrigt och ska nypa den nya.
hanen skyddar den nya ibland och jagar bort nr1.
/Emilie www.busbackens.eu

Jag såg ett program en gång på Tv om en tant som var bra på alla slags djur. Tv programmet var från Storbritanien. Hon fick en kanin som var hur aggresiv som helst att bli världens kelgris (kaninen flög på folk och bet dem o.s.v)
Och en annan gång fick hon två kaniner som inte gillade varandra att bli kompisar.
Så visst tror jag att det finns. Men det kanske inte är så vanligt i Sverige :/
wow henne måste jag träffa! du kommer inte ihåg något om vad programmet hette?

nä tyvärr :( det var så länge sen. Men kolla runt på youtube så kanske du hittar nåt bra?
#4 Men ute i "vildmarken" så bor ju kaniner tillsammans. Så dom kanske inte måste ha en kompis som t.ex. häst men dom tycker nog att det är roligare med en kompis dom kan leka med.
Mina är mycket gladare och så när jag låter dom springa tillsammans i hagen.
Men sen så går inte alla kaniner ihop med alla.
Jag sökte på "Animal Whisperer" på google och då hittade jag den här sidan: http://www.animalwhisper.com/
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
#6 oh!tack så mycket! den var väldigt användbar:) nu är det bara att börja leeeta hehe.