Namn?

Cindy är väl fint ;)
Det första jag kom och tänka på var Viola :P
Håller med Wera ;-) Viola ;D
Viola tycker jag också passar! Annars dök namnet Minea upp i huvudet när jag såg bilden! 
Med vänlig hälsning,
Jenny

Mynta dök upp i mitt huvud xD
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Lina :)
det första jag tänkte på var: Candy
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Linda, Sanna, Astrid, Gerd, Lissie ;)

Håller med #7 Candy är sött!

dt första jag tänkte på var Nanna xD
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
Har nu hittat ett passande namn ; My Red Rose
Fast hon kallas för Rosen. För att en röd ros betyder ju "jag älskar dig" Då blir det nästan "Min älskade", och det passar ju :)

Snyggt!<3

Gulligt det var My red rose:)

Nina passar:D eller Mimmi
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Bra namn:My red rose:)
Ser ut som en liten Chia :)
Bra namn Tovab! Passar som handen i hansken!
Fint namn :)<3
tack! :)<3
Lilla Rosen min :)
Vad gulligt namn :) Passar henne utmärkt =D
haha, pappa tycker att det är ett ko namn och småmobbar henne får det. :P
Hon har stulet mitt hjärta! <3 när hon har gjort något dumt och jag ska säga åt henne blir hon jätte gullig och kommer fram o pussar mig på kinden. då kan man inte vara arg längre. Hon vet exakt hur hon ska göra ;)
Haha naw, min pappa småmobbar åsså mina kaniner -.-' xD
Aw vad gulligt =) Något liknande gjorde min hona efter att hon bara helt utan orsak hade bitit mig, då kom hon smygande fram och satt och kollade jättegulligt på mig och skulle sitta i knäet och gosa x)
#22 - Såg på din sida att du har en kanin i vatten :O
Kaniner ska inte simma :(
#23 Jo om dom gillar det så är det helt okej och min kanin gillade det. + så är det bra för dom också! Dom bygger fina muskler.
Det var en tjej här på kanin.ifokus som hennes kanin fått någon sjukdom eller något och kaninen förlorade en massa muskler m.m och så har hon låtit den simma och nu har den börjat få muskler igen :D
OCh man såg att min kanin gillade det + om hon inte ville vara där kunde hon gå ur.
Min första tanke var Hallon.

#24 Fick mig att tänka på min kanin när vi prövade med honom… Det var bara Mika som gillade det :D