Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1704 ggr
Haztparken
0

Knattarna har badat!

Tänkte lägga upp bilder här då när mina två knattar har badat i min kusins pool :D

Ska förska göra så att bilderna är stora och visas direkt, + lägger in några filmer.

Det var alla bilder på Mika :) Har inga vattenbilder på Cookie men här efter får ni vars en film på dom :D

Ni får inte kommentera än"

Haztparken
0

Tyvärr kommer det dröja ca en timme verkar det som innan filmerna kommer så ni får lov att kommentera bilderna :D

KexChoklad
0

neej men snälla sluta .. den e ju livrädd!!!

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Haztparken
0

#2 Och vad menar du med det? Tror du inte jag stod och kollade henne så hon mådde bra/gillade det? Hon hade nyss hoppat och var jättevarm, hon verkade gilla att slappna av i ett dopp i poolen.

Du kan inte bara komma å säga så Skrikandes

thexclub
0

Enda sättet att verkligen se om de gillar det eller ej är att låta de gå i själv, ganska uppenbart att de simmar om man sätter i dem..  Fast jag vet ju såklart inte, hon kanske gick i själv? =)

the vanity, it becomes insanity

KexChoklad
0

Detta är djurplågeri!!!! Kaniner är flyktdjur! Vet du hur svårt det är att fly från en örn om man är i vattnet ?  Man ser i blicken att den e livrädd

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Haztparken
0

#4 nej inte riktigt men jag fanns till hands om hon ville komma ur, i någon bild ser man nog mina ben? För när hon blir rädd eller så brukar hon hoppa upp till mig så hade hon verkligen hatat det så hade hon nog kommit rusade mot mig ^^

+ så var hon inte i så länge utan lagom så hon kunde kyla ned sig från den dödande värmen x)

Haztparken
0

#5 om hon hade varit livrädd (förstår inte hur du ser det?) så hade hon varit extremt vit i ögonen och säkert sprattlat en massa i vattnet och försökt hoppa ut eller upp till mig och hon gjorde varken detta så du kan inte anklaga mig för djurplågeri då detta inte är fallet.

thexclub
0

#4: Ah, okej. Då får man ju helt enkelt lita på vad du säger eftersom det inte går att avgöra bara av att se några bilder direkt. Söt hon är förresten!

the vanity, it becomes insanity

Maiae
0

Nej, vad söt. Det finns ju faktiskt riktigt många kaniner som gillar att ta sig ett dopp, riktigt söt:)

Mvh Maia

[Caifeen]
0

Vad söt Skrattande Har faktist aldrig sett en kanin som simmar x)

Haztparken
0

#8 Jo hon verkade tycka om det, tack =)

#9 håller med, hon verkade tycka det var skönt att kyla ned sig. Tack :D

Haztparken
0

#10 hihi jag såg det först på youtube och några berättade det här på iFokus så läget passade så jag tog chansen :) Som tur var gillade hon det, hade ju annars tagit ur henne, för alla gillar ju nog inte de, men det ser så gulligt ut! :D

Haztparken
0

Om man kollar på bild 5 (räknat uppifrån till ned) så ligger hon och flyter och det ser ut som om hon myser :) <33

På den sista bilden är hon liite vit i ögat men de var för att jag fotade henne då och jag råkade skrämma henne lite när jag tog fotot så det är därför hon är lite vit då.

[miiickkiis]
0

#0 å, så söt.

har faktiskt aldrig sett en kanin simmat. haha, bara sett när någon har ''badat'' sina kaniner i en balja typ med 2-3cm vatten ;)

Haztparken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#14 hehe tack, har också provat balja men det kan dom ju inte simma i men ändå gulligt :D

Lägger in en bild på min hane som blir doppad i baljan, han är precis på väg ned så brorsan håller ett stadigt grepp x) Lite för stadigt.. -.-'

KaninHanna
0

Så söta dem är! :D

Mvh Hanna

Haztparken
0

#16 Tack :D

KaninEmma
0

Så söta bilder! :D

// Emma :D

Haztparken
0

#18 naw tackar <3

Husberg
0

söten i blöten;)

Haztparken
0

#20 haha ja x'D

LinneaJohaanson
0

jätte sööööt :)

min förra kanin älskade att simma han gick ner frivilligt :D

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

[Caifeen]
0

Vill se videon :D

DodeN
0

Hur är det med klor och andra kemikalier man brukar ha i en pool?

Skulle själv inte låta mina kaniner simma i en pool just med tanke på de kemikalier man har där, men det kanske funkar?

Mina skulle inte gilla det, dem hatar när jag har haft dem i badkaret och några cm vatten, men regn är härligt tycker den ena i alla fall.

[BonnieL]
0

Gulligt! Har bara hört talas om kaniner som simmar men aldrig sett en, men det såg ju mysigt ut! :)

kaninjosse
0

får vi se filmen nu då?

Animalfriend
0

#24 Ja, lite vad jag också tänkte.

hjartelyckanskaniner
0

#24 och 27

Det ser inte ut som en ''riktig'' pool utan bara en sådan man blåser upp och fyller med vatten. Jag skulle skoja med Glader en dag och doppade hans klor i vår nergrävda pool, han tyckte inte det var så roligt men han blev knappt blöt så han kan inte klia ihjäl sig nu. Ingen kanin kommer få bada i vår pool inte så att man tvingar de iallafall. Hoppar de i så är det en sak men inte att släppa ner de i poolen.

Jag badar mina i badkaret :)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Haztparken
0

Nej där är inga kemikalier eller så, dom har en renare också =)

Vanligt vatten i.

Sorry men filmerna vill inte som jag :/ Ska se om jag kan försöka få upp dom, måste ha deras URL, vet ni någon hemsida jag kan lägga upp dom på?

[Caifeen]
0

#29: YouTube? Skrattande

Veraaa
0

Va söt:D

Haztparken
0

#30 inte medlem + så är jag med i filmerna så vill inte visas xD

Någon annan hemsida?