Sov gott min älskade skrutti!
Min älskade Skrutti har farit till Himlen, efter att kraftigt gått ner i vikt på bara några dagar och sedan vägrat äta från och till orkade han inte kämpa mera.
Sov gott min älskade Skrutti.
Du kommer vara mycket saknad av oss alla.
Nu springer du på Gröna ängar och äter gosaker med andra kaniner i Himlen.
Tack för dom här 4 ½ åren vi fått tillsammans.
Du kommer aldrig glömmas!
Beklagar. =(
Beklagar.
*En blomma till Skrutti*
^^^
^^ # ^^
^^
!
!
(Kanske inte så vacker blomma, men endå).
Beklagar =( RIP Skrutti
// Emma :D

Beklagar. ;(
Så tråkigt! Beklagar =`(
Kastanjegårdens Kaniner

Tack alla, har varit ute på en ridtur för att komma på andra tankar…det hjälper men jag börjar gråta igen varje gång jag ser Skruttis älskade syster helt ensam i sin bur…
Jag visste att det inte skulle dröja så länge tills han skulle försvinna, redan i morse var hon helt lelös och trött och gjorde ingenting. Hade jag inte varit tvungen att åka med till Åland hade jag suttit vid hans sida…Dock kände jag redan innan jag åkte att han inte skulle leva när jag kom hem så jag pussade, kramade om honom och sa att jag älskade honom. Det var tungt.
Jag vet nu att ingen veterinär i världen hade kunnat rädda min skrutti, eftersom jag inte vet hur gammal han var. Förra ägaren som inte tog hand om han och hans syster sa att dom var 3 år gamla…vilket betyder att min älskade kanin var runt 7 ½ år…
Det känns tomt men jag är glad över att ha en gravplats att gå till. Han ligger bakom stallet precis vid våran bäck, inte långt ifrån de andra kaninerna och sin älskade syster…
Såret i hjärtat är vidöppet men jag hoppas att det läker ihop om några dagar, att det inte gör lika ont…

Vila i frid Skrutti. :(
Mvh Hanna
Usch vad tråkigt =( <3
*tröstkramar*

tråkigt ='( vila i frid Skrutti<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Beklagar! :( *tröstkram* <3
Tråkigt! Beklagar :(

Vad tråkigt, beklagar verkligen! =(
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

nej så synd :( R.I.P Skruttis.