Översovnings Träff i Kungsbacka (?)
Hejsan! Jag hade tänkt ha en översovningsträff i augusti innan skolorna börjar igen. Jag bor i Kungsbacka knappt 30 minuter söder om göteborg. Jag bor i ett "parhus" alltså en villa som sitter ihop med en annan, på baksidan har vi en ganska stor tomt där vi skulle kunna hoppa m.m med kaninerna. Vid en lekplats knappt 100 meter från vårat hus finns en lekplats med ännu gräsplan. Jag vill veta hur många som är intresserade och sen kan vi isåfall bestämma datum tillsammans! P.S Om vi vill tälta funkar det säkert också utmärkt. Vi har ett 5 mannatält med jättestort rum utanför. Annars kan vi sova i vårat vardagsrum som är väldigt stort :)

hej jag skulle kunna komma bor bara 50 min ifrån dig typ men skall man ta med sig en kanin eller???
Japp, som en vanlig träff men att man sover över x)
putt ^^

Hmm, jag bpr i onsala så det är ju jättenära!! verkar kul :) Men dock vet jag inte om jag får och kan :( Jag får se B-)
Ingen mer som vill komma? Blir inget om vi inte är några personer :/
Jag ska till Varberg den 3-9 augusti tror jag. Ska ta med mig ninerna så jag kanske kan komma om ni har den då :) Om jag kan övertala mamma ;D
Emma
#6 Jag hade tänkt ha den ungefär där :]
#7 I Varberg? :D
Emma
Kan dock inte komma 3-4 Augusti :D Ska till Liseberg med kompisarna då ;) Men dem åker hem den fjärde :)
Emma
#7 Ungefär då ska det stå ;D
#10 okej :)
Emma