kanske bebisar :)
Skulle precis gå ut och ge kaninerna frukost… När jag stod i uterummet och fyllde en hink med hö så tittade jag ut och såg att min hona hade munnen full med halm :) Hoppas hoppas att hon föder idag :D När förra kullen kom boade hon precis innan hon födde :)
Korkad som jag är glömde jag att skriva upp när jag parade henne för jag trodde att jag skulle komma ihåg datumet….
Fortsättning följer om ett par timmar :)

åh vad roligt!
ja :) Men vågar inte störa henne så ska kolla där ute om en stund :)
Oj, vad spännande :)
Vad kul :]
// Emma :D
#5: Grattis ^^
#5 Grattis till dom små supersöta korvarna! :D
Tack :)
Om något skulle vara intresserad så går det att höra av sig redan! En svart manteltecknad hona ska stanna hos mig!
Grattis! :D

Grattis! =)
Mvh Hanna
Grattis! :)
// Emma :D
Tack så mycket alla :) Uppdatering kommer lite då och då med nya bilder :)
Kikade till dom lite snabbt innan, och en av de svart-manteltecknade ser ganska liten och smal ut… Lät den dia själv ett par minuter men den orka inte så mycket.. Bara att hoppas på det bästa!

Gud va kul:D Stort Grattis
Grattis :D
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Grattis till de små! :D
Tack igen :)
Gjorde en snabb vägning på alla ungar… Detta är bara för att jag ska se att alla går upp i vikt och får mat, och för att kunna jänmföra mellan olika kullar…
7 av ungarna väger mellan 37-53g, och den minsta lilla svarta väger bara ynka 22g… Minstingen är dessutom den som har bäst mantelteckning så det vore synd om den skulle ryka :(
Ville inte störa dom för mycket idag men ska ta lite nya bilder i morgon!

vad kul, Grattis :)
Är det Surprise?=) var det inte lite väl nära inpå förra kullen isåfall?
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Grattis!! Lycka till med de små och modern :D
#18 Japp det är Surprise! Hon parades om när dom andra ungarna flyttade vid 7-8 veckors åldern och det är ingen fara :) Hon var i mycket god kondition och tar jättebra hand om ungar :)
Minstingen är i himlen nu :( Hittade den död igår eftermiddag… Tyvärr den med supersnygg mantelteckning.. Troligen så var den mupp eller något då den var mycket mycket mindre än alla andra,, huvudet var 2 storlekar för stort också… Övriga 7 ungar mår bra och är tjocka :)

#5 grattis :D