Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 937 ggr
Tina-A
0

Stukat tån!

Gissa vem som stukade tån idag i skolan, på balettlektionen. Klantigt! Nu haltar jag i alla fall fram och det gör för ont för att gå normalt. Men, men.. Hoppas det blir bättre efter lite vila!

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv (hoppas ni gör detsamma, hihi).

Kramar till er alla, från lilla skadade mig!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Muumintrollan
0

Men lilla människa….gummigumman….så tokigt det kan gå! Såklart jag tycker synd om dig…..du kan få låna ena kryckan av mig om du vill….fniss. Annars får du blunda o tänka dig att jag ställer fram ett varmt fotbad till din lilla tå och några pepparkakor o lussebullar att smaska på så länge…..OCH så får du några "Gosebuffar" från Punzie…..och DÅÅÅÅÅÅÅ blir aaaaaaallt så bra igen.

Kram på dig!

KajsaM
0

Aj då, själv har jag brytit lill tån i somras, kan göra jävligt ont.

Så krya på dej kramar och pussar från Kajsa och Hampus =)

Lotta_A
0

Tina har stukat tån brevid stortån och det är visst den viktigaste tå efter stortån tydligen. haha. fan vad hon klagar. En tå lixom :P

Tina-A
0

#1 + #2: Tack så mycket :) Det värmer!

#3: Vad du är dum.. Det gör faktiskt ont!

Hopi
0

Urs vad jobbigt! På balett-lektionen oxå.. hum.. Hoppas du snabbt blir bra iaf, Tina_A!!!!

Muumintrollan
0

Jag tänkte så här att "kan Tina så kan Muumintrollan"….alltså sprang jag in med min lilltå i väggen idag. Alltså det gjorde så vilt ont att jag sa nåt jättekonstigt….hm harkel….och nu är den lite smått blå framtill…..jaja så det kan gå. Det räckte inte med att ha ett opererat knä tydligen…….men så är det bara en "lilltå"….värre med "Tina tårna" skulle jag tro!!!

Lotta_A
0

#6: haha. komiskt. nu har vi två sjuklingar här :D

Tina-A
0

#6: Klantigt :P Kan tänka mig hur ont det måste gjort..! Att slå i lilltån i väggen är ingen härlig känsla!! Det är så synd om oss Flört Fast min tå börjar bli lite bättre nu, kan snart gå som vanligt tror jag

myriis
0

Vad tråkigt ;-/ Krya på dig :) själv har man aldrig blivit sådär "allvarligt" skadat, men några stukade fingrar då o9ch då.

Lotta_A
0

#9: Coolt. jag har inte heller blivit sådär allvarligt skadad någon gång. Har aldrig brutit nåt eller blödit näsblod eller nånting :D

myriis
0

Haha, Lotta, du verkar vara en "tur knutte" ;P

Tina-A
0

Jag tror det här med näsblod ligger i familjen.. Aldrig heller blödit näsblod.. Fattar inte varför folk börjar blöda näsblod faktiskt? När man är trött börjar ju vissa blöda.. Fattar ingenting :P

Lotta_A
0

#12: ah. så himla kul. dom bara står där och helt plötsligt blöder dom bara :D lite knas

myriis
0

Tina: Jag är otroligt klantig så jag brukar kasta upp en boll/apelsin eller ja, vad som helst som är runt och få den på näsan så blodet forsar typ en gång i veckan, haha ;D

KajsaM
0

Jag blöder näsblod typ hela tiden, speciellt när jag är över över trött :)

Tina-A
0

#14: Haha, ja om man slår sig förstår jag att man blöder :P Men jag slår mig aldrig på näsan och det borde inte du heller göra hihihihi :)

#15: Knas du är ;) Sånt är lite läskigt tycker jag.

KajsaM
0

Visst är jag knasig :D

myriis
0

Uh, idag fick jag någonting på stortån så den började blöda rejält:( Slutade inte förrän ca 20 minuter senare, blödde ner typ hela gympasalen, haha :D

Hopi
0

#18; Oj då, blödde det så länge.. Då var det ett rejält sår.. Det känns nog kan jag tro.. =(  Det blev rena blodbadet där i gympasalen då! hehe.

myriis
0

Japp :D Råkade skrämma dem yngre eleverna (tror dem gick i 6:års) dem typ trodde att min tå var något monster? ;o Gör forfarande riktigt ont ;(

Tina-A
0

#20: Men vad läskigt! Du kanske tappar nageln? Har gjort det någon gång när det blödde jättemycket.

myriis
0

Jo, den är lite sprucken på mitten, blä >.< Kan inte ens ha skor/ strumpor, det svider som bara den. Och blöder med jämna mellanrum Uh.

Tina-A
0

#22: Haha, här sitter man och äter :P

Stackare..! Hoppas du inte tappar den, det är så jobbigt..! Se till att inte publicera massa bilder bara :P Det klarar vi oss utan!

Tina-A
0

#23: Menar såklart inte att du ska tappa tån, utan tånageln.. Det hoppas jag alla förstod! :D