Godmorgon:D
Idag är jag ledig från skolan, så himla skönt ;P Jag tror att jag ska promenera en stund med Albin i sele om han vill det. Hämta lite nya grenar ska jag också och storstäda buren. Synd att det regnar och är så grått och trist ute bara :(

Jag är också hemma från skolan idag, men jag är sjuk inte ledig. Då har jag chans att tillbringa mycket tid med kaninerna…
Själv sitter jag i skolan nu..
Ringde hem nyss och frågade min pojkvän om alla dörrarna till kaninburarna var stängda.
Har nämligen inte lås till alla burarna (alla utom 2), och igår när jag var ut och skulle ge kaninerna mat såg jag att en av burarnas dörrar stod på vid gavel!!!
Trodde faktiskt att någon varit dit och tagit kaninen som bor där i, men hon satt som tur var kvar.
Funderar vem sjutton som varit så dum och öppnat dörren! Hon hade ju kunnat ramla ur och slagit ihjäl sig!!!!
Och hon kan INTE ha fått upp dörren själv. För det första är dörren enormt trög att öppna, för det andra sitter det en sorts "hasp" som är sluten. Dörren är inte tänkt att användas, utan det är öppningsbart tak på buren…
Iaf så ringde jag hem, och alla burarna var stängda och alla kaniner kvar. *pustar ut*

NinniH; Vad står det på klistermärket som du har på den kaninburen? =) "Varning för kaninen" eller? hehe.
Hopi; Nope, det står "Varning för hunden". Var de som jag köpte buren utav, som hade klistrat på den. Orkade inte ta bort den.
Funderar på om jag ska sätta upp skylt vid kaninerna där det står "Varning för kaninerna". heh

hehe Ja, det skulle väl vara nåt sånt eller; Hundilskna kaniner! hehe!!!
Nej, jag vet! "Varning, Pitbull-kaniner" *skrattar*

Hahaha ja det var bra!!! 
Jag är också hemma idag! Är sjuk och sov ända till halv 2! Superskönt
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]