Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 779 ggr
Sorkvandring
0

Lilla Spöket Laban

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Laban (Åbys Xenon) är min kaninbebis på snart 9 veckor och jag har hunnit ha honom i snart en vecka, jag är överförtjust i honom och han är värlens gulligaste.

Det var meningen att han skulle bli teddy, men han är en lejonhuvad dvärgvädur, men icke destomindre bedårande för det! ;D <3

Han älskar tydligen att pussas men gör det nog mäst för att fjäska till sig mat ;P Vägen till Labans hjärta går genom magen har jag lärt mig och han verkligen älskar sina pellets! Gräs och maskrosblad är som himmelriket i matväg för honom och han sitter gärna och smaskar i mattes knä.

Prövade med att ge honom en jordgubbe häromdagen, men han nosade bara oimponerat på den och tiggde istället efter lite "riktig" mat och mumsade nöjt i sig pelletsen han fick och brydde sig inte mer om jordgubben. Tokskrutt! <3

Annars är han inte så mycket för gos utan har mycket spring i benen och glädjeskuttar och rivstartar om vartannat, när han inte pussas eller klättrar upp i knät för att tigga mat förståss! :D

Enda gångerna då han har tid att mysa är när han ligger i min säng, då brukar han vilja ha gos och klappar och då lägger han sig ner och sträcker ut singa låånga ben. :3 <333

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder så att ni får se en bråkdel av hur oerhört bedårande min lilla älskling är! ;D

Sorkvandring
0

Laban äter gräs i mattes fanm :3 Nomnomnom!

Sorkvandring
0

Det lilla monstret har ockuperat min säng och gjort den hemtrevlig med lite kaninpluttar och kiss. :P <3

Sorkvandring
0

"Släpp ut mig!"

Sorkvandring
0

<3

Sorkvandring
0

"Tittut!" :>

Sorkvandring
0

Och så avslutar jag med ett glädjeskutt! :D Nu kan ni kommentera om ni vill! :>

Haztparken
0

Haha naw gud va söt han är :D

Sorkvandring
0

#7  Tack, håller helt och hållet med! :3

Tarja
0

Han är så fin din lilla älskling <3

Sorkvandring
0