OT - förlorat en vänn
Om ni nångång sa upp bekantskapet med en vänn ni tyckte riktigt mycket om , hur gjorde ni för att glömma och gå vidare ? :'(
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!

jag hade en riktigt bra kompis och sedan började hon hänga med andra mkt " coolare " typer. Snacka skit om folk och utnyttja mig bara för att jag har vissa tillgångar o inte hon.
För att glömma henne var jag med mina andra vänner som alltid fanns där för mig, :')
KIFare finns här för dig! :)

tack <3:)
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!

Finns inte så många som jag tappat kontakten med, desto fler människor som jag stängt ut ur mitt liv medvetet.
Men jag vet inte, det bästa är nog att inte försöka tänka på det (att inte gå in på människans bilddagbok eller liknande) och bara försöka strunta i denne helt och håller.
the vanity, it becomes insanity

#3 Håller med.
Mvh Maia
Jag har "sagt upp bekantskapen" med en del och jag har bara ignorerat/inte tänkt på dom ^^ Sen har jag även "glidit från" kompisar när jag t.ex. flyttat, och de har liksom inte ens hört av sig till mig elr något så jag har bara struntat i dom. För de visar att de egentligen inte är äkta vänner som jag trott vi varit eftersom de inte alls brytt sig om mig när jag flyttat och inte hört av sig elr ens skrivit på msn, jag tar t.o.m bort dom från msn och bilddagboken t.ex. :))