Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 694 ggr
kaninsnobben78
0

kaninhane till slu!!

kaninhane  1år  han heter Charlle blir 1år i april 2009 han är snäll  i tempement  han kan vara envis ibland  .han gillar att hoppa.Han kan blir lung om ta upp honom ,hela med honom i famen eller sitter i knätt.Han har varit till salu längre.

Namn : Charlie

född 18 april  2008

Ras korsning lejonhuvade,hermelin

Mor Kiara

far lille skutt

ej ut ställning

ej har stamtavla

uppfödare.Susanne Andersson

pris :250kr  eller byta mot en dvärgdur  finns  på    Tjörn  västra göta land ca 7 mil om göteborg i höviksnäs hane   melja nya susanneandersson24@hotmail.com

imsuchadiva
0

Du skriver "Han kan blir lung om ta upp honom" Menar du att han blir lugn efter ett tag, eller är han lugn när man tar upp honom?

Vad har han för färg?
Varför ska du sälja honom?

kaninsnobben78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oj usäkta mig glömde färgen på honom 

han är chilla cilla grå   det är min första kull jag hade jag fick inte såldt honom   deför säljer honom  så triv han inte hos mig häller  han blir lung ta upp honom

Sofia-s
0

E han kastrerad? Funkar han bra ihop med lite mindre barn?

kaninsnobben78
0

Nej hane är inte  kastrerad  Jag kastrerad inte mina kaniner  jag har fler kaniner hemma dom inte till salu  det kanske  inte går ha dom till sammas . Han trivs vara ute kanin ej inne kanin

Sofia-s
0

#4 Okejj, synd att han inte var kastrerad :(

kaninsnobben78
0

Titta blocket.se där finns  kastrerad han kaniner

Sofia-s
0

#6 har kollat där o ringt några. Men jag har redan en hona. Och dom vill antingen sälja en kastrerad hane med en annan hona eller så passar inte den kastrerade hanen ihop med någon hona. :) Men tack äsnå

kaninsnobben78
0

okej!!  vad sund!!!

Kaninisen
0

Åh så fin han var! Lycka till med att hitta ett hem åt honom!

kaninsnobben78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack!!! Ny bild på honom

kaninsnobben78
0

Jag har såldt honom nu!!Skrattande

Kaninisen
0

Jag måste bara fråga, varför byter du honom mot en dvärgvädur?
Ifall det är en uppfödning kan jag förstå, men det är väl inte bara utseende nu? (Jag menar absolut inget illa!)

kaninsnobben78
0

Han trivs inte hos mig så va det min föra året kull  så han biter mig me gör ont han varit till salu längre mefrån föra året