kaninhane till slu!!
kaninhane 1år han heter Charlle blir 1år i april 2009 han är snäll i tempement han kan vara envis ibland .han gillar att hoppa.Han kan blir lung om ta upp honom ,hela med honom i famen eller sitter i knätt.Han har varit till salu längre.
Namn : Charlie
född 18 april 2008
Ras korsning lejonhuvade,hermelin
Mor Kiara
far lille skutt
ej ut ställning
ej har stamtavla
uppfödare.Susanne Andersson
pris :250kr eller byta mot en dvärgdur finns på Tjörn västra göta land ca 7 mil om göteborg i höviksnäs hane melja nya susanneandersson24@hotmail.com
Du skriver "Han kan blir lung om ta upp honom" Menar du att han blir lugn efter ett tag, eller är han lugn när man tar upp honom?
Vad har han för färg?
Varför ska du sälja honom?

E han kastrerad? Funkar han bra ihop med lite mindre barn?
Nej hane är inte kastrerad Jag kastrerad inte mina kaniner jag har fler kaniner hemma dom inte till salu det kanske inte går ha dom till sammas . Han trivs vara ute kanin ej inne kanin

#4 Okejj, synd att han inte var kastrerad :(
Titta blocket.se där finns kastrerad han kaniner

#6 har kollat där o ringt några. Men jag har redan en hona. Och dom vill antingen sälja en kastrerad hane med en annan hona eller så passar inte den kastrerade hanen ihop med någon hona. :) Men tack äsnå
okej!! vad sund!!!
Åh så fin han var! Lycka till med att hitta ett hem åt honom!
Jag har såldt honom nu!!
Jag måste bara fråga, varför byter du honom mot en dvärgvädur?
Ifall det är en uppfödning kan jag förstå, men det är väl inte bara utseende nu? (Jag menar absolut inget illa!)
Han trivs inte hos mig så va det min föra året kull så han biter mig me gör ont han varit till salu längre mefrån föra året