Foderbilen
Tänkte bara berätta för er som kanske inte vet att Foderbilen.se har utökat sitt sortiment och säljer nu även foder till kaniner. Jättekul med tanke på att vi hade upprop här tidigare med en lista som skulle skickas till dem.
De säljer bl a pellets, hö och tillbehör som levereras till dörren.
Tummen upp! 
(Om detta räknas som otillåten reklam får Medarbetare eller Sajtvärd ta bort det).

Tänkte genast, tjoho, beställa spånbalar hem till dörren. Men nej, det skulle man ju inte. Vilka priser!! 341kr för en bal spån som jag betalar 60kr för i vanliga fall.
Och 998kr för 20kg hamsterblandning!!
Vad är det i? Bladguld?
Himla synd för det hade varit perfekt med hemleverans när man inte har bil.
#1 Vissa priser är högre, men det mesta av deras sortiment säljs till samma priser som på andra djurbutiker, inklusive leverans.

Hamsterblandingen där är iallfall 3ggr så dyrt som någon annanstans. Och 25kg hel havre för 353kr. Kostar 90kr här i Göteborg.
Var ingenting för mig iallafall. Kanske hund och kattmats-priserna ligger på samma. Där har jag inte så stor koll.
Vad kul! :D
Härligt! =)
Alla priser är ju mycket högre. Kattmaten och hundmaten är dyrare och gnagarmaten är ju mycket dyrare!
Nä alla priser är inte mycket högre. Kattmaten kostar nästan likadant som de gör i affär. Samma sak med viss kattsand också i alla fall.
Men det finns nog en hel del som är dyrare. Det blir nog inte att jag beställer något till kaninerna därifrån tyvärr.

Vad kul!
Dom kanske har så pass höga priser på sina varor eftersom dom levererar sakerna hem till den som beställer. Så om inte jag hade bil så skulle jag hellre betala någon hundralapp extra för att få allt hemskickat till min egna dörr.
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus