Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 380 ggr
Hopi
0

Julstämning! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ser ni hur det blev med julgransbelysning på Dennis bur! =) Tog bilden i morse. Det är små lampor och inte alls skarpa, men det räckte för att se honom i buren på kvällarna. Jättebra! Räcka ut tungan

Kaningalen
0

Kanon ju!! Skrattande

Hopi
0

#1; Tackar! Man väntar sig nästan att Dennis ska titta fram med tomteluva! hehe.

Kaningalen
0

#2: Ja det vore en syn det =)

Hopi
0

#3; Ja verkligen! Räcka ut tunganHan skulle passa som tomtenin! hehe.

KajsaM
0

Det vart ju jättesnyggt :P

Hopi
0

#5; Tackar så mycket, Kajsa_!!! =)

KajsaM
0

Hehee Vsg :)

Matilda_91
0

Gud vad mysigt!

Hopi
0

Tack Matilda_91!!! =) Nåt för Albin oxå kanske?? hehe.

Matilda_91
0

Jaa, det ser ju så trevligt ut! :) Och så ser man vart man går när man är ute hos ninen, det ska jag nog fixa ;)

Hopi
0

Tänk bara på att köpa en för utomhusbruk!

Lotta_A
0

Ojoj så fint och mysigt det ser ut :) Sånt där ska jag allt fixa till Molle och Leah med!
Det var superfint :)

KajsaM
0

Hehe Det var ett smart tips? Hopi :P

Hopi
0

hehe. Tack allihop! Det är som sagt inte bara fint, det är praktiskt oxå! Nu behöver jag inte famla i mörkret efter Dennis! =)

__iE
0

fint :)

Tina-A
0

Naaw vad fint :D Klart att kaninerna också ska ha det lite juligt!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lotta_A
0

#16: visst var det fint! Vi borde fixa det till molle och leah! eller hur?

KajsaM
0

#17 Joo Molle och Leah vill okå ha :D

Hopi
0

Klart att Molle o Leah ska ha lite julbelysning oxå!!! =) hehe. Jag är jättenöjd med belysningen iaf!!! =)

Matilda_91
0

Nu har Albin allt julstämmning ;) Satte upp en julgransslinga igår och blev jättenöjd! Det är så skönt att se vad man gör när man är där ute och påtar :)

Hopi
0

#20; Vad bra att även Albin fått lite julstämning! =) Ja, visst är det bra att kunna se vad man gör ute i mörkret! Och att man ser VART ens kanin ÄR nånstans! ;)

Hur har ni andra som har utekaniner och inte har ljusslingor? Ficklampa eller..?

Alla ute-niner har rätt till en egen ljusslinga nu till jul tycker jag! Flört

Lotta_A
0

#21: Våra niner står precis utanför fönstret typ så om man har tänt inne så ser man kaninerna lite smått. Men jag tänker absolut sätta upp en julslinga sen :D