Julstämning! =)
Kanon ju!! 

#1; Tackar! Man väntar sig nästan att Dennis ska titta fram med tomteluva! hehe.
#2: Ja det vore en syn det =)

#3; Ja verkligen!
Han skulle passa som tomtenin! hehe.

Det vart ju jättesnyggt :P

#5; Tackar så mycket, Kajsa_!!! =)

Hehee Vsg :)

Gud vad mysigt!

Tack Matilda_91!!! =) Nåt för Albin oxå kanske?? hehe.

Jaa, det ser ju så trevligt ut! :) Och så ser man vart man går när man är ute hos ninen, det ska jag nog fixa ;)

Tänk bara på att köpa en för utomhusbruk!
Ojoj så fint och mysigt det ser ut :) Sånt där ska jag allt fixa till Molle och Leah med!
Det var superfint :)

hehe. Tack allihop! Det är som sagt inte bara fint, det är praktiskt oxå! Nu behöver jag inte famla i mörkret efter Dennis! =)

fint :)
Naaw vad fint :D Klart att kaninerna också ska ha det lite juligt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#16: visst var det fint! Vi borde fixa det till molle och leah! eller hur?

#17 Joo Molle och Leah vill okå ha :D

Klart att Molle o Leah ska ha lite julbelysning oxå!!! =) hehe. Jag är jättenöjd med belysningen iaf!!! =)

Nu har Albin allt julstämmning ;) Satte upp en julgransslinga igår och blev jättenöjd! Det är så skönt att se vad man gör när man är där ute och påtar :)

#20; Vad bra att även Albin fått lite julstämning! =) Ja, visst är det bra att kunna se vad man gör ute i mörkret! Och att man ser VART ens kanin ÄR nånstans! ;)
Hur har ni andra som har utekaniner och inte har ljusslingor? Ficklampa eller..?
Alla ute-niner har rätt till en egen ljusslinga nu till jul tycker jag! 
#21: Våra niner står precis utanför fönstret typ så om man har tänt inne så ser man kaninerna lite smått. Men jag tänker absolut sätta upp en julslinga sen :D