Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1220 ggr
[aammE]
0

Jag är så himla nöjd!

Jag var nyss och tittade på kaninbebben som jag har tingat, heeeeelt bedårande var han. Föräldrarna var jättefina, uppfödaren var jättetrevlig och det kändes helt enkelt jättebra. Jag är så nöjd som man kan bli.

Kaninbebisen är vit blåögd, mamman är lejonhuvad dvv och pappan är vit blåögd dvv. Från notvikens djur som jag rekomenderar starkt! Skrattande Så nu sitter jag här och räknar dagar till jag får hem honom..

Ida-M
0

Vad roligt, lycka till med bebisen och glöm inte att berätta mer sen! :D

[aammE]
0

#1 Självklart skall jag berätta mer sen, hande tänkt lägga ut bilder på bur osv sedan när pappa och jag kommer igång med bygget. Obestämd

KaninEmma
0

Vad kul :D

// Emma :D

Em--ma
0

gud var rolígt ! glöm inte att lägga upp bilder när du får honom ..Skrattande

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

[aammE]
0

#3 Ja, verkligen! Han blir 8 veckor i slutet på juni/början på juli och jag har redan köpt selar, lite prylar och beställt massor av grejer. Skäms

#4 Ja det skall jag göra!

spiritedaway
0

Va roligt Glad Jag är inne på hennes hemsida rätt ofta :P Hon är ju medlem här på kif också.

[aammE]
0

#6 Jag är inne på hennes sida säkert.. Ja.. 5 gånger om dagen. Oskyldig Och ja, jag vet att hon är medlem här men jag har glömt vad det var hon hette. Obestämd

[Linsenhejhej]
0

Va roligt! Ser fram emot bilder :) …

kaningodis
0

Vad roligt hoppas att allt går bra!

Kastanjegårdens Kaniner

[aammE]
0

#8 Det lovar jag att du kommer att få se. :)

#9 Jag med, men jag är övertygad om att det kommer att gå jättebra.

[BonnieL]
0

Gud vad kul!! :D

bblomquist
0

åh gud vad kul att det känns så lyckat, får väl bara undra en sak. hur många dagar e det kvar tills du går hem bebben? :)

[aammE]
0

#11 Ja :D

#12 42 dagar ungefär, kring 6 juli (de föddes 6/5).

Baralisah
0

Vad roligt! Grattis!

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Baralisah
0

Vad roligt! Grattis!

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

[aammE]
0

#14/15 Tack :D

[aammE]
0

Bumpar

Linnet
0

Hej!

Kul att du är nöjd med lilla ninisen.

Du kan nog hämta honom nån av dom sista dagarna i juni, han blir 8 veckor den 1 juli, tror jag.

/Linnea

[aammE]
0

#18 Ja, jag är jättenöjd (men jag är fruktansvärt blyg så jag vågade inte riktigt uttrycka min lycka.Skäms). Ja, jag hämtar honom någon gång i slutet på juni då, längtar! :D

[Wera]
0

#19 Haha samma här, jag brukar inte kunna visa min lycka så där :) mer ilska haha (fast inte mot främmande) höhö

[aammE]
0

#20 Haha, ibland brukar jag bli arg på främmande människor. Typ.. Jobbiga fjortisar som hela tiden skall irritera mig och fälla idiotiska kommentarer. Skrikandes

Brownie
0

Kul! Han är säkert super söt<3

[aammE]
0

#22 Det kan jag lova att han är! :D

Brownie
0

#23 Ja,blåögda har en egen lite charm:))

[aammE]
0

#24 Ja, det har dem verkligen. Glad

Brownie
0

#25 Hehe;) Är det din första kanin?

[aammE]
0

#26 Min första egna, ja. :)

Brownie
0

#27 Vad kul! Hoppas allt ska gå bra,som de andra sagt lägg upp bilder Vill se den lille sötizen;)

[aammE]
0

#28 Jag skan fråga uppfödaren om hon skulle kunna visa en bild i den här tråden på honom (eller hans bror, dem är identiska)när hon har tagit enskilda bilder på alla ungar. Men det kanske dröjer ett tag.

Brownie
0

#29 Aa,säg till när :)))

[aammE]
0

#30 Ja, det skall jag göra.

Linnet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på honom tilsammans med ett av syskonen. Ska fota bättre bilder så fort jag hinner.

[aammE]
0

#32 Han är så fin! :D

[aammE]
0

putt

Brownie
0

Naw,vad söt!<3

[aammE]
0

#35 Ja, jättesöt! Glad

[Linsenhejhej]
0

Bedårande Förvånad

Kunde önska jag också fick en kanin …

SaaraE
0

Åh vad roligt:) Grattos och lycka till med den!

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

rosahumla
0

ooh, där ska ju jag kanske ta en kanin :)
Om de blir en vitblåögd kull, såattsäga ;)