Användarnamn
Hur kom ni på erat användarnamn här på Kif?
the vanity, it becomes insanity
Min lilla uppfödning heter Pigelina så heter samma här;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag och min kusin började kalla varandra kajs (kajsa) och emms (emma) för ett par år sen och det är lätt och kort ;D
Emma

Nickade thexclub på en del andra sidor och kallades (kallas fortfarande av en del) Thex IRL så det kändes ganska givet.. =)
Ganska logiskt - förnamnet är Ninni, efternamnet börjar på H. 

Min storasyster heter KaninEmma här på kif och då ville jag heta KaninHanna :)
Mvh Hanna
Funderade ett tag, sedan kom jag på att jag ju är djurvänn till 100% (eller djurgalen, sak samma
), så det blev det, fast på engelska, av någon anledning, ingen aning om varför faktiskt. :P
När jag skapade mitt användarkonto hade jag bara Soda och Vichy och så gick det till ;)
har samma överallt. o har väl haft de här i flera år nu.
Ganska logiskt. Jag heter Wera.

Jag heter Maia och mitt efternamn börjar på E, vi har 2 maijor i vår klass kallas då Maiae och så blev det:)
Mvh Maia
Elina var upptaget så det fick bli Elina.
Hette Soten innan, för att min kanin hette det. Sen tyckte jag det var ett "fult" användarnamn så jag gjorde en ny andvändare.
Hela mitt namn är Caroline Ida Friberg. Hette Caif på någon hemsida förut, fast nu blev det Caifeen, typ samma sak som att säga kaninen, men jag la till ett till E, vet inte varför ;)
För att min ena gerbil heter så.

för att jag heter Jasmin men det där med rex har jag ingen aning om x'D haha aja mitt namn är hur som helst fult men jag orkar inte göra ett nytt konto 
För att jag har en utekanin :P
för jag heter Jennifer Parnebo :p
För att mitt förnamn är Ebba och efternamnet börjar på A = Ebba-A
Värd på Choklad iFokus

Hmm…fick mitt första djur när jag var 7, ett marsvin döptes till Olga. Henne vill jag inte glömma! Å nu har jag en kanin skrutt! -> Olgakanin ;-)
Teddykaniner, -För att min uppfödning heter så 
Med vänlig hälsning,
Jenny
Hade ett konto tidigare där jag hette Hajjen, vilket är det användarnamn jag använder mig av mest. Men på något vis försvann mitt konto, och jag fick skapa ett nytt.
MarHai är ett sammanslagninga av mitt förnamn och efternamn, Martina Haijlen :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jag började säga palsternacka efter eller i varje mening.. inte vet jag varför… så jag började kallas för palsternackan… det var rätt så självklart.. ^^
Jag heter Alicia, å Alicia var upptaget så då blev det aliciia ^^
älskar filmen spirited away, så därför blev det så. Funderar på att byta dock, men vet ej till vad.
Min uppfödning heter Hjärtelyckans Kaningård så fick bli Hjartelyckanskaniner:)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#24, Har faktiskt funderat på om du har tatt ditt namn efter den filmen…;)
Jag ville ha något ord som innehåller kanin eftersom det är en kaninsajt, så jag valde helt enkelt kaningodis.
Kastanjegårdens Kaniner
#26 yes så är det :P haha
Det började att jag skulle välja namn på bilddagboken och innan hade min pojkvän sagt "du är lika söt som ett helt lämmeltåg!" och det tyckte jag var rätt skojjigt, men jag kunde inte heta lämmeltåg eftersom man inte kunde ha ä och å så då spånade jag vidare och så blev det sorkvandring. ^^hähä :P
Min kanin heter Niike. Inte så fantasifullt, men så är det ;)

Heter Paaatypalm imprecip överalt..
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

jag heter Anna Forsgren ;D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Hmm,jag gillar brownies och när jag skaffar en hona(vet ej när) så tkr jag det är sött!
Sashhi är ju ett av mina smeknamn, så det är ju rätt logiskt.
Not your mom, not your milk.
Gjorde användaren för några år sedan, Jojo som jag kallas var upptaget så då kom jag bara på Jojsan, kallas inte det eller så (gjorde det ett tag) men har inte orkat byta. Tycker inte om namnet men, men, det får jag leva med ^^
Ja.. min uppfödning heter Je t'aime så det fick blir jetaime här. hehe vilken fantasi man har :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Heter Sofia (kallas Sofiia på internet), mitt efternamn börjar på N 
Agda är mitt smeknamn.
Kallas Clariiz av mina vänner :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#39: Nu blev jag ju nyfiken på vad ditt riktiga namn är? :>
Jadu, genom min lite långsökta fantasi gällande vissa saker.
#41 Är nästan helt säker på att hon heter Angelika :-)
#43: Nästan rätt, Angelica heter jag, med C ;D
#44 Hihi där ser man! Nästan rätt iaf =)
För att min kaningård heter Torpets :D Besök gärna hemsidan 
Mvh Linnea
www.torpetskaniner.tk - himmelska hoppare!
hade hant om en kull valpar och deras föräldrar och valparnas uppfödarnamn var Qepta. LÅng historia som hände valparna och orkar inte ta upp det ;P
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Bara för att jag älskar Kiwi !

Väldiiigt lång historia ^^ Så jag orkar tyvär inte skriva den nu :p

#49 Jag gillar kiwi,men tyvärr så är jag lite allergisk.
#49 Men vart kommer anu ifrån då?
Kastanjegårdens Kaniner
Jag har kaniner och så heter jag ju Emma så då blev det KaninEmma :)
// Emma :D
Jag kallas Cassie av allt och alla, och jag heter caaassie på de flesta hemsidor jag är medlem på så jag tog det här också. Fult som stryk är det har jag kommit på nu!

Jag har hetat Toad/Toaden/Toads i många år…
Många tror jag syftar på paddor (padda på engelska heter toad), men det är folket/karaktären Toad från mariospelen. 

#29 Vad gulligt sagt av din kille.
Jag heter ju Anette och det var ju ett rätt vanligt namn när jag växte upp.
Mitt smeknamn blev Nett men då jag fyllde "host harkel" 50 så sa jag på skämt att nu får man väl heta tantnett.
Marsvin 4-ever
.

Min kanin heter Rapport:)
sara var upptaget så det fick helt enkelt bli något snarlikt. Alltså SaaraE. E:et för mitt efternamn. Trost jag vet men jag har såå svårt att minnas användarnamn hit och dit:P