(S) Lejonhuvade (ev. teddy)
Lunas ungar är nu 7 veckor gamla och vill gärna hitta hem som kan ge dem massor med kärlek och omtanke :)
Kullen består av fem ungar, varav 4 är hanar och 1 är hona. Har även planer på att sälja mamman Luna, som precis som sina ungar är helt underbar! Alla ungarna har ärvt sin pappa energi och mammans pussgladhet :)
Luna är verkligen en speciell kanin som står mig riktigt nära. Hon har bott i mitt rum och blivit extra bortskämd, men då min pappa som är allergisk började känna av Luna ännu mer fick hon flytta ut med ungarna. Luna tycker inte om att bli lyft då hon är något höjdrädd, men är den goaste, sötaste kanin jag haft. Hon brukar fortfarande skutta runt i mitt rum och hallen och kommer när man kallar på henne. Anledningen till att jag säljer henne är för att jag verkligen vill satsa på teddyvädurarna och har planer på att behålla från en av våra egna kullar.
Luna är inte någon fin lejonhuvad direkt, hennes öron är alldeles för långa, hon har för lite päls och är rätt så stor för ett lejon, något som även ungarna ärvt. Pappan till kullen är en väldigt fin dvärgteddy så det kan hända att någon av ungarna blir teddypälsade, men de kan även börja fälla senare. Pappan Theodore hoppar och har fått 1 pinne i lätt, så det kan nog bli hoppare av ungarna också ;)
Hanarna kostar 400kr medan honan kostar 500kr. Mer info kommer nedan.
Vid intresse går det bra att PMa eller maila twinklyskaniner@hotmail.com, men vi föredrar att man ringer.
Ayla: 0701484008
Vinnie: 0760444302
Vi har även en hemsida som ni gärna får kika på:

-Borttaget-

Putt!

Jätte söta ungar .<3

Putt