Namnhjälp.
Idag när jag gick in på Djurmagazinet i Farsta, hittade jag världens sötaste kanin. Blev tvungen att köpa den. ;) Kaninen hade tydligen blivit lämnad utanför affären så han har inget namn och jag vet inte riktigt Vilken ras? det är.
Skulle nu vilja ha hjälp med namn, vet verkligen inte vad han ska heta. Det kan gärna vara flera namn (helst på engelska då) som t.ex; Buttercup Boy.
Och sedan om någon kanske kan försöka sig på vad han är för ras. Han är väldigt lik en hermelin men han har man.

Han kanske e en blandning mellan hermelin och lejon?
Tkr han passar till Join Me :D

#1 Tror också han är en blandning mellan hermelin och lejon, för hermelin har han defenitivt i sig. :)
Ska tänka på Join Me. :)
Ja liknar de vad man kan se :D Kan ju inte riktigt se hela han å inte hans öron för hermeliner har ju korta.
De finns ju Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn om man nu gillar de ^^

Jag skulle döpt honom till Mint ^^ Ser ut att vara hermelin/lejon :)

#3 Mätte hans öron förut och de är cirka 5 cm.
Hah, älskar ju Twilight så…

Gillar Mint. :)
Curious Eyes tycker jag han ser ut som, ser ut som nyfikna ögon :) kan kalls för Curre x)

Hmm håller med om att Mint är fint men kanske White tooth,Black boy elr Blue eye? ;)

OJ,trodde han va blå ögd vad sägs om Brown eye istället? ;))

Gillar Curious Eyes.
Men har börjat tänka på Mumintrollet, passar det honom?
Klart det gör! :D
Ja skulle vara jättegulligt :D

Okej, tror nog det kommer bli Mumintrollet … men tror ni att man kan kläma in ett till namn? Tillsamans med Mumintrollet?
Det beror väl på vad det skulle vara för namn

Vilken snygging, såg honom för några veckor sen!:)
Mvh Maia

#15, vart såg du honom? :O

#14, det spelar inte så stor roll vad det skulle vara för namn, bara något som passar ihop. ;)
Kanske Lilla Mumintrollet … ? :)

Jaa vrf inte elr stora mumintrollet ,bah skoja ;))
Jo de skulle faktiskt passa väldigt gulligt
Lilla Mumintrollet tkr du ska ta de :)

#18, hah. :)

#20 Hehe,men håller med Lilla Mumintrollet är ju sött<33

Tror nästan stensäkert på Lilla Mumintrollet nu. :) Och sen så kommer jag antagligen kalla honom för Mumin eller Trollet, blir enklare att säga. Har tänkt på Filur också. Men gillar Mumintrollet bättre. :)

Japp,det blir bra! :))
Mumintrollet <3 det kommer passar honom super! ;-)

#24 Mumintrollet var jätte gulligt <3
Han passar som en Lilla Mumintrollet!
Söt 

Han ser ut att vara blandning mellan hermelin och lejon men han var väldigt söt
Jag gillar namen Sweet cupcake eller Kola trollet