Hollänska Kaniner
Hej. Jag undrar om det finns någon som skulle vilja starta ett hollänsk forum (kaniner).
Det finns så många om andra kaniner,, o då tänkte jag att jag skulle vilja att det skulle finnas ett hollänskforum. Men jag är inte 18 år (utan 14).. så.
om det nu är intressant.
Finns det någon som skulle vilja göra en? :d
Ärligt talat tycker jag att det känns lite tråkigt om alla raser delas upp i egna forum, det är ju det som gör kanin.ifokus så unikt, denna mångfalden av alla dessa olika raser.
Skulle vara lite trist om det inte längre var lika brett detta forum.
Men det är bara vad jag tycker.
Lite synd faktiskt att jättarna suddats ut lite här nu.
Jag saknar tex Frassesnack-tråden som fanns här förut. Skulle hemskt gärna se mer jättar på detta forum också igen.
Kan inget annat än hålla med #1. Raserna var bara roliga att ha här med ett brett utlopp.
Not your mom, not your milk.
aa.. det har du nog rätt i.
Men jag kanske kan starta en tråd.. som bara handlar om hollänska kaniner? :d
#3 - Absolut - Bra idé! 
#4. Det är nog bättre än att starta ett nytt forum? 
Jag har aldrig gillat idén med att alla raser ska "bryta sig ut" och det blir bara massa upprepningar av trådar. Om det är stor efterfrågan på olika raser så kan man kanske be sajtvärden om en egen kategori?
Hm, men jag måste säga att Holländsk Kanin iFokus låter lockande
Kastanjegårdens Kaniner
#5 - Istället för nya forum kan man ju be sajtvärden eller Medarbetare hjälpa till att putta upp befintliga artiklar om olika raser eller uppdatera dem eller skapa nya om de som inte redan finns artiklar om just den rasen man är sugen på att läsa om, sen kan man ju starta rastrådar som ett komplement till artiklarna.
Tycker också det är lite trist att raserna delas upp, ärligt talat så händer det inte så mycket på de olika ras forumen. Jag menar absolut inget elakt, hoppas det inte missuppfattas :)
det finns ett holländar forum… aktiviteten har varigt lite dålig på sistone men jag fortsätter att titta där.
det är inget iFokus forum men ändå - är bara för holländare
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
#9 tack! :d
aa. jag missförtog inget. förlåt.