Rexar på G
Jag har snart en kull med renrasiga hopprexar! Hurra!!
vill se masa bilder!!<3 vad har de för stam?
Vad kul! =)
vad kul :)
// Emma :D

Vad roligt! Har du bild på föräldrarna? =D

Vad skoj!
Mvh Hanna

Kul!:)
Mvh Maia
Bilder kommer snart. Måste bara fixa kameran, och låta mamman få vara ifred ett tag.
Pappa är blå dalmatiner, mamma är totalt helkonstig i färgen, brun light sobel med röda ögon och brun iris. Någon någonsin som sett något sådant tidigare??
#8 Ingen av dom två färgerna finns. Visa bild.
Färgerna finns nog, men inte om man går efter rasstandard hehe. Men renrasiga är dom ändå. Fast avlade efter personlighet och hoppduglighet. Färger och teckningar är totalt ointressant för mig. Det där med light- sobel- typ är en uppfödare som sagt till mig. Dock inte hennes kanin från början. Själv tycker jag färgen är ljus mjölkchoklad med kanel…
Har ingen bild på pappan än. Han är inhyrd.
Fin hon ärXD Mitt mål som uppfödare är att så småningom börja avla fram rexdvärgvädurarXD
Hon är havana
Nej, dom färgerna finns inte, då skulle dom stått med på färger som inte är godkända. Aldrig hört talas om. Sen frågade färgkunnliga på K-net. dom färgerna finns inte.

åååh, <3 pappan e galet snygg ;o mamman också för den delen, lite skum färg och så kanske (A)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Som Tarkie skrivit är hon havana.
Kul!
#12 Dvärgvädur rex är inte vanligt i Sverige! Kul
Vet några få som föder upp det.
#15, ja, tycker att det är något speciellt med dem och älskar när de har rexens typiska lenhet i pälsen, ska nog ta och köpa en dvv rex hane och avla me;) Skulle du vilja länka till en uppfödare av rexdvv?
Mvh
Elin
#16: Det hör inte riktigt till tråden.
Skapa istället en egen tråd om det.
#14 Vet du vem pappan är??
Skulle vilja se en bild på pappa…:D
Som sagt, han var tillfälligt inlånad. Men han frekventerar Skånes kh:s tävlingar
Vit med massor av gråa prickar! Ullig och gullig!
låter väldigt gulligt^^

#18 om jag tänker på samma så har jag sett när han har hoppat :P , har dregglat åt hans holl hela året (A)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Och nu är bebisarna på väg ut!
Har alla kommit? Eller kanske tar lite längre tid 
Men hur många har kommit?
Nio bebisar! Alla stora och fina! Mamman superduktig! Fyra svarta och fem dalmatiner! Hör av er för intresse!