Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 643 ggr
_Mew_
0

Era kaniner (:

Jag tänkte starta en ny tråd där alla får berätta vart sina kaniner älskar att bli kliade/klappade! :D

Min flisan älskar att bli kliad på sidan av kinden typ.. svårt att förklara.. och i pannan. :D

KajsaM
0

Hampus har inga så där farovit ställa, utan ja lite överallt :P

_Mew_
0

Okej (:

Lotta_A
0

Molle gillar att bli kliad mellan och bakom öronen.. mm

Tina-A
0

Leah gillar bakom öronen och mellan ögonen så att säga. Från nosen upp mot pannan. Mmm, vad mysigt tycker hon! :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

Haha, min ena kanin älskar att bli klappad ingenstans och min andra kanin älskar att bli klappad överallt!

Noa-Nisse
0

#5 haha ! roliga kaniner! motsatsen till varandra!

min kanin gillar att bli klappad ganska hårt på ryggen när man håller han,, men gillar derimot inte att bli kliad under hakan för då bits han!  :/  :S

Medarbetare på Hundar.ifokus

Matilda_91
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Albin älskar när man klappar han från nosen och upp i ansiktet till öronspetsarna. Han njuter när man tar tag om öronen och lixom "drar" försiktigt uppåt. Då brukar han somna. hihi..

Kel och gos <3

Lotta_A
0

#7: Så söt albin är! Och så mysigt det låter :D

Hopi
0

På nosen och upp över huvudet gillar Dennis. Då njuter han! Det verkar ju vara ett populärt ställe för andra kaniner oxå låter det! =) Men han gillar inte om man kommer åt morrhåren.. Då tycker han det kittlas! =)

Lotta_A
0

#9: Hehe. vad sött :)

Muumintrollan
0

Punzie vill gärna bli klappad från nosen och upp till pannan….sen knaprar hon gott med tänderna när man masserar nacken på henne….för att inte tala om hur lätt hon blir pumsig när man gosar med öronen!!!

Marre79
0

Fjollan älskar när man håller på med hennes öron!!!! Slutar man "dra" i dem så börjar hon slicka på en allt för lite uppmärksamhet!