OT - Söta små dun =)
Hejsan, tänkte bara dela med mig av vad jag ser när jag är ute i trädgården.
Visst är de söta?^^ Är det någon som vet vad det är för slags djur? 
Kvaliten är tyvärr dålig "/
Vänta med att kommentera tills jag är klar!
Kastanjegårdens Kaniner
Lilla kycklingen får avsluta dessa bilder ^^
Nu får ni kommentera om ni vill
Kastanjegårdens Kaniner
Så sööta ! :)
Men vad är det för fågel ni har :O
Har ni en påfågel?

Hade ni en påfågel i trädgården?
Mvh Maia

jag tror inte att det är en påfågel.. har sett något liknande hemma hos oss, mamma kollade upp vad det var och det hette något annat… minns ej vad..

Jo detta är en påfågel . det märker man dels p halsens färg samt att den har nåt på huvudet ( kommer ej ihåg vad det kallas )
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Ja det ser ju definitivt ut att vara en påfågelhona. Har ni egna eller vad kommer de ifrån? Trodde inte de fanns i det fria.
Jättevackra fåglar är det iaf, speciellt tupparna :-)

det är kanske en fasan eller?
#16 Nej någon fasan är det i alla fall inte :)

okej påfågel då!
Japp, som en del sagt så är det en påfågelshona med 4 små söta kycklingar. De piper så sött
#15 De är våra. Visst är de fina, så färgglada =)
---------
Det har varit spännande de sista dagarna när hon har ruvat och i lördags så hörde jag hur det pep, 4 små kycklingar hade kläckts ^^
Kastanjegårdens Kaniner
#19 Så himla roligt! Min mormor har haft en påfågeltupp, han var så härlig.. Lämnar väldigt snygga fjädrar efter sig på marken ^^
Vad coolt med en påfågel, fast när jag var liten var jag jätterädd för de av någon konstig anledning:P
#20 Jaså, vad roligt! Jo, det blir ju en hel del upplockande av långa fjädrar =P
#21 Haha, en gång så hade vi en som var lite aggrevsiv och kunde göra lite utfall…läskigt!
Det är många som faktiskt är lite rädda för dem, speciellt när de spelar och går mot en, det räcker att vifta lite på armarna så flyttar de på sig.
De är väldigt snälla och tigger gärna mat ;)
Kastanjegårdens Kaniner