Tragiskt 
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Usch vad sorligt! Min man ringde mig för en stund sen och berättade för mig att Michael var död!
Ja, fy.. Känns jättekonstigt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Det är jättesjukt, jag gick in på datorn och jag har msn som första sida eftersom jag inte orkat byta, det första som står är Michael Jackson är död, jag tror såklart det är skämt men icke… Det är ju faktiskt väldigt tråkigt!
Mvh Maia
Ja, jag fatta typ inte först..

Ja, det känns lite konstigt. Trodde också det var ett sjukt skämt först. R.I.P Michael Jackson!
ja det är hemskt min familj oo ja skulle till london för att se honom 2 veckor äfter skolan har börjat det är hemskt!!!
En kompis på Facebook skrev "R.I.P Michael Jackson" magen knöt sig och jag skyndade in på Aftonbladet.se.
Det känns verkligen konstigt!
Jag vet inte riktigt vad jag skall känna. Han har inte gjort någon musik som fallar mig i smaken och så var han EV. pedofil…
Men visst, det är ju tråkigt när någon dör.

Jag tror inte att han dog av en naturligsak .. vem vet vad han tagit innan ?
RIP
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
#10 Kan stämma, samtidigt stod det att han hade någon dödlig sjukdom i lungorna. Sen har man ju också sett bilder på honom i rullstol, han var väldigt svag.
#10 Det sod på Aftonbladet att han dog av Hjärtstillestånd..

#12 fast det visste dom inte riktigt , dessutom , vissa droger orsakar hjärtstillestånd ;)
// Elin
#13 Haha, jag vill alltid tro det bästa om kändisar. ^^
#13 Okej ;)

#14 , Mjo , men med dom antalet skönhetsoperationer han gjorde borde hans kropp tagit välldigt mycket skada
// Elin
Jaa läste det på bdb.. Gick snabbt in på msn.com och aftonbladet och ja, det stämde ju.. Även att jag inte var något stort MJ-fan så är det ju såklart sorgligt.
Känns lite skumt..
Jag har aldrig gillat honom, men han var ju Michael Jackson.
Tragiskt..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag fick också reda på det via bilddagboken. Jag trodde det var ett skämt, men sedan gick jag in på msn.se, och det var det tyvärr inte. Jag gillar hans musik, tur att den kommer finnas kvar.
Vila i frid.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Visst det är alltid tråkigt när någon dör.
Men vet inte om jag är speciellt lessen eller kommer sörja. han var så mkt jag är emot så..
och jag försår inte varför det måste bli sånt stoj så fort det är någon "stor person" som där.
räcker väll med att dom går ut med att han dött sen får fansen göra en stor grej av det..
#20 Jag håller lite med. Han var även känd som ev. pedofil osv osv. Men när någons farmor dör i tragisk bilolycka så är det inte samma grej, så jag kan känna att man gör för stor grej av kändisar. Jag menar varför ska vi hålla på och skrika efter Zac Efron när det finns en precis lika snygg kille gatan mittemot som är singel? Haha.
#21 precis.. (ne vet jag inte vem zac efron är med)
dom är väll inte mer värda bara för att dom är kände? eller har jag fel.
jag tycker bara kändisvärden är patetisk.. finns dom som gör så mkt viktigare saker….
Äntligen fick han lämna jorden woho.. Nej men man ska ju inte önska nån livet..men jag tycker han är sjuk i huvudet eller var.
#21 Håller helt med. Tycker det är mycket mer tragiskt när någon snäll farmor dör i en bilolycka, kändisars betydelse har verkligen blivit förstorad på ett oproportioneligt sätt.
Och sen är jag faktiskt också lite skeptisk mot honom för det där med att han har blivit klassad som pedofil i så många år.
Sen har jag alltid tyckt att han har varit lite skum som person, hans låtar är väll okej, och har en bra mening tex. att det spelar ingen roll om man är vit eller svart. Men det levde han ju verkligen inte efter själv.. :/ Skumt somsagt.

Alla skriver att han är död… Men hur dog han eller varför? :)
#25 han fick hjärtstillestånd.. och som jag fattade låg han i koma ett kort tag innan han avled..

Koma? Det visste jag inte :o

Jag kände inte honom så kan inte direkt säga att jag kommer sakna honom,däremot kom det oväntat…

Pedofil eller ej, han var fortfarande ett musikaliskt geni. Möjligtvis inte på sina senare år men ändå. Jäkligt sorligt att han är död.
the vanity, it becomes insanity

Jag kan inte direkt säga att jag kommer att sörja.. För jag tycker att han var så jäkla fånig som opererade om hela sej typ.. Dessutom tyckte jag då att det inte ens blev snyggt, men som sagt: Han var ju känd så då kommer vi nog att få höra om detta en tid framöver.
Och jag kan nääästan garantera att det kommer komma ett kedje-sms om honom oxå XD!!
Men ändå är det ju alltid tråkigt när någon dör… Å att det blir en så stor grej alltid.
Jag trodde först att det inte var sant när jag fick det på sms av en kompis. Trodde att det var ett av de här löjliga kedjesmsen som kan komma ibland. Men sen så sa hon att det står i alla tidningar och så. Väldigt tragiskt att han har dött:( Han är verkligen tidernas musikaliska legend. Jag tror inte att någon kommer att bli lika stor som han var eller egentligen fortfarande är. Hans musikalitet är unik och jag förstår verkligen varför han belv så stor som han blev. Det är synd att så stora och begåvade artister faktiskt oftast hamnar i missbruk och utseendefixering. Jag tror att han alltid kommer att vara en legend och någon som väldigt många i fortsättningen aldrig kommer att glömma.
R.I.P Michael Jackson

Ja,håller med ovan vissa kändisar gör ju många dåliga saker t.ex opererar huvet,pedofil elr säger nåt man inte menar. Ofta är vanliga personer de riktiga hjältarna.
Satt uppe till typ 2 i natt å då kom min brorsa å ville visa en sak på sin dator, då var de på aftonbladet att han hade dött av en hjärtattack.
Man har ju fattat att han inte mår bra då han bara satt i rullstol på senare tid. Men ändå!
Stod att han blev 50 år
Läste på aftonbladet nu:
"Los Angeles kriminalpolis har inlett en utredning om dödsfallet - även om de betonar att de inte funnit någonting som tyder på att något brott har begåtts. Polisen ska enligt Los Angeles Times hålla förhör med Jacksons släktingar, vänner och läkare för att fastställa vad hur han avled."
Det är väl lite det här jag stör mig på, hade jag haft svåra sjukdomar osv. och helt plötsligt fallit ihop och dött, hade de börjat föhöra mina säktingar då? Nej, de hade väl bara tagit för givet att jag dog av sjukdom. Okej, obduktion kanske men…
Kändisar är lite väl överskattade, men klart det är trist att Michael har dött!

jag förstår inte varför alla bryr sig så mkt :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Man ska ju inte tro på vad allt media skriver, då syftar jag på om att han var en pedofil. Det kan ju vara så att någon/några ville sätta dit honom eller något annat… För alla har något emot kändisar, oavsett.
Tycker synd om hans små barn, de förlorade sin pappa!
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#36 Kanske för att det är en väldigt känd artist? :)

För övrigt, han blev väl ändå aldrig dömd för hela pedofil-grejen, eller?
the vanity, it becomes insanity
Det är väl trist, hans musik var helt okej. Vissa låtar var till och med bra.
Men sörja, nej det kommer jag inte. Jag fick en liten shock redan igårkväll/natt när jag läste han fått hjärtstillestång. Så när det stog i morse han var död var det ingen shock direkt.
Men jag kan inte låta bli att vara lite glad och hoppas hans barn får hjälp och kan leva lite mer "normala" liv.
#40 - Tycker precis likadant, förutom att jag inte gillar hans musik. ;)
Not your mom, not your milk.
Inte på natten han dog vid 20 över 2 på dagen

#42 nej han dog 14,26 . då dödförklarades han enligt hans bror
// Elin
#43 Jaa jag skrev ju vid 14.20!
#43; Tjugo över på två på dagen är 14:26 :P Eller ja det är 6 min. skillnad..
Och anledningen till allt ståhej när en kändis dör är väl ganska självklar enligt mej?
Personerna i din närhet kommer ju bli förkrossade den dagen du dör.
En kändis som ständigt syns i media och delar sina tankar med världen genom tex en låttext berör ju på såvis en mycket större del människor.
Och anledningen till att de gör en undersökning är väl antagligen kanske för att han fått hatmejl, hotsamtal eller vad som helst.
Jag tror han hade lite större risk att bli mördad än en vanlig svensson-svensson :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#45 haha håller med…:P
R.I.P Michael
Känns lite konstgt
Fick sms under natten om det.

Tyckte ändå det han höll på med var väldigt dumt,När han gick på stan med sina barn hängde han lakan över dem mm…
#45 Håller med dig!
#42 inatt svensk tid var det.

Det känns lite konstigt… Sorgligt, som alltid när någon dör. Jag gillar hans musik, han var ett musikaliskt geni.
Känns konstigt att han är död..
// Emma :D

tjjaaa…visst e de trakit men hag bryr mej inte sa otroligt mycke tycker messt synd om hans fans "/

**jag
#56 Du vet väl att du kan ändra din kommentar upp till en timme efter att du har postat den?
Håller med #45!
Jag tycker det känns konstigt. Tråkigt att det inte blir några konserter nu i London som hade planerat…
Kastanjegårdens Kaniner

Han hade integritet.
Han var ett geni.
Mycket av det han gjorde var PR.
Dock hände det en del ganska hemska saker som minskade hans livslust…och han blev svagare….
RIP Jacksson

#57 hahah nej de visste jag inte xD
Pappa sa att det hade sålts 11 biljetter i sekunden till någon stor konsert som skulle vara nu snart tror jag. Låter rätt häftigt.
Synd att det inte blir något för dem då som sett fram emot konserten :(
Rip :(
Kollade på en dokumentär om honom nyss. Han försökte bara vara normal. Han hade varit känd sen han var typ 10 år. Lite svårt att veta vad normal är när man aldrig har levt så lixom. Folk som hade träffat honom sa att han var en fantastisk person. Väldigt omtänksam och så. Och väldigt ensam. :(
Ganska logiskt att det blir så mycket uppståndelse, han är ju typ det största som har hänt inom pop och ett musik geni.
Jag har hört att han fick typ hjärtinfarkt när han tränade för konserterna i London. Synd att han dog nu när han hade kommit upp på fötterna igen. :/
Lyssnar på hans musik på Spotify nu som hyllning :)
Rip Michael Jackson!
Emma
Ja han vägde typ bara 40 kg hörde jag.. Ruskigt lite! Vet inte om det var för att han var sjuk eller för att han tränade så mycket, men det låter ju inte speciellt friskt.
#59 Okej, men nu vet du! Det är faktsikt fler som borde känna till den funktionen, men tyvärr så vet inte alla det ;)
Kastanjegårdens Kaniner

Det känns konstigt, men ändå, tycker jag inte att MJ hade något mer att tillföra den här världen.
Jag gillade aldrig honom, men hans musik ;)
Han var bara konstig.. Känns som det ändå var över nu. Dessutom tror jag han tog självmord, för många piller och det var därför han fick hjärtstillestånd..
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Känns lite konstigt, gillade inte honnom bara musiken ;D R.I.P

Tyckte så synd om honom :'( .. han älskade sina barn mer en allt annat på denna jord! Men hans sjukdom gjorde att han inte kunde tillbringa den tiden med dom som han verkligen ville :( Men han mår nog bra nu där uppe<3
// Elin