OT - Spotify
Jag har letat som en galning efter en snäll liten prick som kan tänkas ge mig en invite till Spotify. Men ack, ingen verkar ha!
Någon här som skulle kunna tänkas ge mig en invite till Spotify? Det är bara att PM:a mig, att lägga koden här är väl inte det smartaste kanske för då blir den tagen direkt! ;)
Tacktacktack!

Du kan köpa Spotify-invites på Tradera annars. Kostar mellan 10-30kr. Kan det ju vara värt. Jag köpte själv där och det tog mindre än ett dygn innan jag fick kod och hade installerat Spotify.
Hur ofta får man invites som man kan dela ut? Det står att jag har 0, jag har inte varit medlem speciellt länge och inte heller delat ut några ännu.
#1 Ska kolla! :)
#2 Ingen aning, jag har för mig att man får 5 invites att dela ut?
#3 Jag har ingen iaf.. Måste man ha premium för att få invites?

MIn brorsa ska invita mig till sporify, kanske kan fixa en till dig när jag fått en :)
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
#4 Ingen aning, min kusin har Spotify men hade slut på invites. Han har inte premium för han fick själv invite. Konstigt.. :S
#5 Det vore jättesnällt!
#6 Jag får testa det där när jag är på min dator, såg en liknande sida förut men fattade inte ett sk*t. xD Det kanske var därför du inte fick invites, för att du fixade på det sättet? (Snillet spekulerar)

Tycker det är helt klart lättare att betala tio kronor för en invite och slippa krånglet.
#7 Möjligt :) Det funkar iaf!
#8 Jo kanske det, men hur vet man att de är seriösa? De skriver att de skickar efter betalning men så kommer man sitta där, 10 kr fattigare (okej, jag hör hur snål jag låter) och utan kod.
#9 Jag hittar inte knappen "continue anyway" såg att man ska uppdatera sidan men det kommer ingen ändå? :S
#11 Nej jag har inte firefow, tydligen är jag blind också. ;)
Men om någon får invites över, så vore det jättesnällt om personen kunde skicka en! :)

#10 Du betalar via Payson då går det inte att fuska. Dessutom köper du enbart från folk som har mängder av bra omdömen och inga dåliga.
#11 Inga problem :)
#6 Nu har jag också Spotify, tack vare din länk :D
/ Emma
#15 Vad kul :D
#15 Fick du ngn invite då? (A)
Ska väl snacka me pappsen och se vad han säger om Tradera. ^^

#6 nu har jag också spotify, tack vare länken 
*host host* Ingen som får invites när de skaffat Spotifys då? 

#19 jag fick inga iaf men du kan ju annars ladda ner firefox, de tar bara typ 1 minut sen kan du ju ladda ner spotify :)
#20 Men gud, jag har ju tänkt helt fel! Jag tänkte att Firefow var som Windows, dah.. Tack!

Haha aha ;D
Har fixat firefox nu, men jag förstår inte var det är man ska hitta knappen "Continue anyway" är det på startsidan eller ska man klicka in på Free?

#23 när du har tryckt på länken så ska de komma upp en ruta där de står "continue anyway" nästan längst ner på sidan :)
#18 Härligt =)
**WOHO JAG HAR SPOTIFY!
**Jag tror tråden kan låsas nu eftersom vi har svar på hur man kan fixa Spotify nu. :) Tack alla för hjälpen!