Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 523 ggr
Fralice
0

"inne"eller ute ..

Hej!Jag har inte skaffat bur än men tills dess funderar jag på om jag ska ha den ute med lite skydd vid en vägg eller om jag ska ha den inne i vår "lilla stuga" som vi har på tomten, vad är bäst för kaninen ?

mvh

Kaninisen
0

Jag vet inte, är inte en vägg för lite? Bör vara åtminstonde två har jag för mig. Kanske bara inbillar mig. Sen måste den ha ett hus att gå in i.

Men personligen tycker jag att om man har möjligheten att ha kaninen ute, så har man det.

Fralice
0

För inne i denna stuga är det ju ingen värme men det är ju skydd mot allt utomhus , men kaninen kanske tycke det är roligare och se.. ?:p

Kaninisen
0

#2 Ärligt talat, så vet jag inte vad de föredrar.
Jag tänker mig att ute är det frisk luft, förhoppningsvis lite saker att titta på. Jag vet själv hur mycket min kanin tycker om att titta på alla som går uppför våra trappor mot vår dörr (hon är utomhus).

Om det inte är värme i stugan så är det ju inga problem, så länge det finns hö osv. Då kanske det är bättre att ha henne i stugan för den är väl antagligen större än en vanlig utomhusbur man har? Sedan måste hon såklart ut och se nya väggar.

Fralice
0

Jag tror kanske utomhus blir bäst ändon ..Tungan ute

Kaninisen
0

Jag tror vilket som blir bra, det är inte så att du väljer mellan pest eller kolera. :)

Lycka till!