Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1308 ggr
Kaninisen
0

Inga pussgurkor här inte!

Är det bara mina kaniner som inte håller på att slicka en på handen?
Haha, låter kanske lite smått galet men man undrar ju eftersom det är många som skriver att kaninen ofta slickar en på handen osv. Då sitter jag här och tänker "min kanin har aldrig pussat mig, och min förra gjorde inte det många gånger"

Så, är det bara mina kaniner som är ovanligt opussiga eller finns det fler där ute? ;)

Ta mig inte alltför seriöst nu! ;)

spiritedaway
0

Min ena kanin "pussas" mycket, den andra har bara gjort det nån gång.

Nellius
0

Alfonz 'pussade' på mig jättemycket i början, nu gör han nästan aldrig det längre. Nu puttas han bara. Herr Muffin vet jag inte riktigt, köpte honom i måndags, men hoppas på att han blir en pusskanin. :)

[Niike]
0

Mina kaniner pussas i stort sett aldrig.

Kristall
0

Min teddyvädurhane gjorde det när han var liten och vi nyss hade köpt honom. <3 Nu "pussar" han bara dvvhonan Saga genom burgallret. ;)

Mina andra kaniner har aldrig gjort det..

Cinnamon, en hona som jag födde upp, pussades hela tiden. :D Så gulligt. Dock dog hon för ett litet tag sen. :(

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Kaninisen
0

#4 Så gulligt, kan tänkte mig att det ser riktigt sött ut när de pussas genom gallret! ^^

Vad tråkigt med Cinnamon, R.I.P

[aammE]
0

Algot pussas HELA TIDEN på mig och min pojkvän. :)

Kaninisen
0

#6 Naaaaw!

thexclub
0

Amilo pussas hela tiden, tror aldrig jag mött en kanin som pussas så mycket haha. Roxy, Chevy, Expo och Candy kan pussas någon gång ibland, Flame pussas aldrig.

the vanity, it becomes insanity

Twinklys
0

Bara två av åtta kaniner här är pussglada av sig, och det är Bella och Luna ^^, Luna är mer pussglad av sig och pussar alla när som helst var som helst, vilket troligen ärvts vidare hos två av hennes ungar som ALLTID ska pussas ^^,

Jojsan
0

Bebbe pussas hela tiden, så fort hon kommer nära börjar hon slickas, om hon sitter i famnen sitter hon och slickas osv, hela tiden ^^ Channie pussas i princip aldrig.

malinroth
0

Knut är en riktig pussgurka, pussas tom när man klipper klorna på honom :P Har haft en kanin som pussades då och då (Lilo) och en som nästan aldrig gjorde det (Stitch).

Haztparken
0

Cookie min hane kan pussa/slicka på handen om man klappat eller kliat han på ett extra skönt ställe för att visa sin uppskattning fast oftast brukar han puffas fast ibland händer det att han känner sig extra generös ;D

Min hona Mika xD Jag brukar ligga i soffan med henne bredvid och då slickar hon hela tiden, hela handen! Mellan fingrarna tycker hon att det är väldigt noga att rengöra ^^ Ibland försöker hon bita i mina naglar -.-'

Men Mika är så mammig och gillar typ bara mig så hon kanske visar sin uppskattning?

Min första kanin (R.I.P Nicke) gjorde aldrig det så de är olika.

Sashhi
0

Hiroshi slickas väldigt frenetiskt, nästan besatt av det. Får hon inte slicka på ens hand eller något blir hon tjurig. De andra pussas nästan aldrig.

Not your mom, not your milk.

Maiae
0

Summer pussas lite då och då :)

Mvh Maia

Sofia-s
0

Min hanne Mini Pussades ibland:)

sofiian
0

Min hane Molle pussade förr mina armar och händer när vi låg och myste i sängen på morgonen. Nu pussas han aldrig.

Min hona Millan gjorde samma sak fast hon pussades bara på händerna och snacka om att hon brukade pussas länge.. Tills hela handen var "pussad" Skrattande

[BonnieL]
0

Nepp inga pussgurkor här :P

jasminrex
0

Flipper brukar slicka lite då o då beronde på vilket humör han är på. Ibland kan han slicka hela tiden men ibland kan de hända att han inte slickar alls :P

ssandraa
0

inga här inte!  :P Kan förekomma ibland! :D

J-Parnebo
0

Min kanin pussas eller slickar mig aldrig, bara knuffar med nosen :p

Clariiz
0

Väldigt varierande..
Men oftast pussas dom lite här och där :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Katter3
0

Kiwi vill pussas hela tiden. Hon är en riktig liten morsgris! Skrattande Nowa däremot vill inte pussas. Hon stryker bara hakan mot mitt finger om jag stoppar in det genom gallret. Inte lika mysigt som att bli pussad, haha!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Kaninisen
0

#22 Haha så höll min hane på när han markerade revir (tror han gjorde det)! ^^

Så söta kaniner alla har! ^^

palsternackan
0

Min Stampe är en riktig pussmaskin! =D

Katter3
0

#23 Ja, det är väl något sådant att de markerar att detta är deras. ;)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Otario
0

Min hane Anton brukar pussas efter att jag suttit och kliat honom ett tag :] och när jag satt o höll i honom en gång när jag var ledsen så fick jag en liten tröstpuss på armen :') <3 Men min hona Ada har aldrig pussat mej :/

/ Emma

Kaninisen
0

#26 Kaniner har nog på riktigt någon känslo-grej så de känner hur andra mår, min hane var precis likadan!

Otario
0

skrev fel, tog bort Skäms

/ Emma