Det blev visst TVÅ
Var till Leksand för att hämta en Hermelinhane, det slutade me att vi fick TVÅ Hermeliner hem =) Fick en blå sobel på köpet =))
TUSEN TACK Åsa!!! Nä nu måste jag kila ut och fixa iordning burarna…

Hehe så nu har du två st sötingar :) Har du plats för dom ;D Du måste berätta allt om dom vad dom heter osv. Kanske nån bild ikväll?
Grattis Grattis ;)

Jag ska ta me kameran ut och plåga de lite me att vara me på bild =) Hanen heter Torrbergs Filur och honan heter Torrbergs Irina. Mer info kommer senare =)

Åh gud vad rolig att få se dom :) Gud så gulliga namn :P Hur ryms du med alla? ;P

Plats, det finns det alltid. Vi skulle lugnt kunna ha upp mot 50 kaniner. Men då lär vi börja bygga fler burar nu. Nä nu måste jag kila ut, så det blir fler burar redan ikväll =)

Okej :) Ta kort okå på vars dom bor *nyfiken* Hur många kaniner har du tänkt dej??

Snart kommer bilder… =)

Spänande 

Gud så sööt jättelik fauna :D

Irina var ju okå as cool :)

Ja han är nästan på pricken lik Fauna, den lilla filuren =)
Tackar tackar

Hehe, Trivs dom? Är dom rädda?

Nä vad söta! vilka små underverk! härlig färg på Filuren! Irina också! fick du bara den ena på köpet? :D :P
Medarbetare på Hundar.ifokus

Jag skulle egentligen bara ha Filur, men så frågade hon om jag inte ville ha Irina oxå. Så jag fick bägge två för 100 kr. Värsta klippet =)
Så bra! för det var VERKLIGEN värt det! de ser så pigga ut liksom! hoppas på att få se fler bilder i framtiden! på lilla Filuris och Irinis!! :P
Medarbetare på Hundar.ifokus

hehe snygg bil :D Är dom i sina burar nu?

Skiiitsnygg va =) Nä inte än, min Per är ute och bygger de för fullt nu. Så nu lär jag ut och se om han ska ha nå hjälp. =)

Åh vad duktig Pär är som bygger och bygger! Du ska vara stolt :)

Ja vore det inte för honom då hade det nog inte blivit några burar och det vill säga: inga fler kaniner. För jag har tummen mitt i handen när det gäller att bygga saker =)

Då har du tur :)

fina ! =)
Va snygga hermeliner du skaffat :)

TACK ska ni ha =)
Men vilka små sötnosar!

TACK Marie =)

Sockersöta 
Usch på er visa mig söta bilder på blå zobel..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Ber så hemskt mycket om ursäkt =)
gud så kul att det blev två niner :D
Jättefina var dom ju också! Äslakde Irina! Hon var jättefin :D Vill ha!
Du får se upp på kaninträffen där i juli så jag inte kidnappar henne ;)
Mohihi

GRATTIS SUZZIE!!! =) Vilka sötisar!! Filur är allt bra lik min Dennis! =) Och Irina är jättefin oxå!!! Nu hade du allt tur!! Är Filurs färg viltgrå? Hur gamla är dom?? Lycka till!!!!! =)

Lotta_A: OJ, ja då lär jag hyra in en bodygard åt lilla Irina på kaninträffen =)
Annelie: ÅÅÅÅ TACK!! Ja lilla Filur var mer lik Din Dennis än va Fauna är tycker jag. Och Filur är väldigt noga med sin hygien, han tvättar sig hela tiden =) Filur är viltröd han me. Filur är född i april och Irina är född 19 maj.

Är skillnaden mellan viltröd och viltgrå hårfin eller..? Dennis är ju viltgrå.. Då är Filur o Dennis lika gamla! =) Vad kul!!!

Ja Du…. Om jag jämför Fauna & Filur med Maphia så är det en jäkla skillnad faktiskt. Eller, man ser att det inte är samma färg ialla fall =)

Okey. Det borde det ju vara.. Men det kanske är svårt att bedömma för en uppfödare när dom är små.. Vet att Dennis skilde sig lite från dom andra syskonen, i färgen. Han var mer varm, lite rådjursfärg mot dom andra.