Vältning av bur
I natt var det någon som var inne på våran tomt (bara det är ju skrämmande) och välte min kanins utebur. Den är STOR, står över marken och innehåller min hermelin hane. Finns också tegelstenar, massa träplankor och annat i den som stubbar osv. Helt sjukt att han överlevde detta. Så ett tips? kan ju vara att binda fast burarna ute som står i befolkat område så att våra sötisar inte skadas.

Å herre gud! Riktigt läskigt…

Nämen ush, hur kan man? :'(
Mvh Maia
Jag förstår inte det heller, är så glad att han klarade sig utan skador:)
Mämen hur tänkte den här människan då? 
Helt sjukt att man inte kan ha sina saker ifred på sin tomt 
Men gud vad läskigt :O
Gud vad läskigt..
Vilken tur att han klarade sig utan skador!
// Emma :D

Jag förstår inte hur man tänker om man gör en sådan sak…
Men USCH va läskigt! :O
// Michis
Vilka sjuka människor det finns 
Tur att det gick bra iallafall!
Tänkte annars på sådana där vikeljärn som man kan skruva fast i väggen och buren, då måste d ju ha vertyg för att välta buren, och så abitiös hoppas jag inte de är.
Å fy! hur kan man. Men det var bra att det inte gick illa. Det finns ju folk som går runt och skär i sönder pooler och annat trams också :S
hehe ja och då är väl vår tomt ett bra exempel då, både pool, agility bana och kaninbur. Rena paradiset för dom som förstör :/
tur att din kanin inte skadade sej:) men hur kan man göra så?!:S lixom för det första gå in på en annans tomt och sen "förstöra" skaker i detta fall välta kaninburen, det hade ju kunnat gå riktigt illa:O
Tur att jag bor på landet så ingen kommer väll och välter mina knainburar och förstör min pool hoppas jag
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#12 Haha!
Ja man har ju sina fördelar att bo på landet, jag bor 2 km in i skogen helt utan grannar t.ex. :P
#13 jag har faktiskt grannar 2 st:) mormor och morfar och en till:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Vad tänker folk med?!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#15 Det är sådant man kan fråga sig…
Usch, det finns verkligen hemska människor
Usch, dem borde skämmas.
Visst att folk går och smygbadar i andras pooler, eller inte OKEJ men man kan ju förstå. Men göra något som går ut över ett litet oskyldigt liv? Nej fy!
Skönt att kaninen klarade sig, hoppas det inte händer igen!
Men usch! Man kan väl polisanmäla sånt?
Hände en liknande sak åt oss för några dagar/nån vecka sedan, fast då blåste fyrafackaren omkull (alltså var det bara en olycka) men kaninerna verkade inte ens vara chockade utan satt sig och åt gräs i hagen hur lugnt som helst. Tåliga djur. =)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Men gud, sånt ska ju inte alls behöva hända ? Jag tycker inte att man ska behöva binda fast burar och allting typ som blomkrukor, liksom hur skulle det se ut ? Helt sjukt att man inte kan få ha sina grejer på gården ifred !
Iallafall, vilken tur att kaninen klarade sig !
Kalrt man kan polisanmäla det, men vad tjänar det till liksom??