Curry har flyttat :)
Nu har curry flyttat ut på landet (fortfarande jag som äger han.)
tänkte visa er bilder på hans stora hus och bur :), kommentera mer än gärna ! :)
buren är 3x6 m och har 1 träd och två buskar plus tre stycken hus, 2 sovhus och ett mathus :)
bilder är på: hela buren, stora sovhus, lilla svohus och mathus och Curry, min hermelin.
kanske onädig tråd men vill endå visa er haha :D
fint :P
// Emma :D
hehe tack :D
Väldigt fint :D
Men..han kan väl gräva sej ut? :S =p
Med vänlig hälsning,
Jenny
#6 jag har turen att jag inte behöver en kaninbur som ej går att gräva sig ur ifrån.. min kanin gräver inte .. vet inte varför, men han har aldrig gjort det :)
föresten någon som vet någon utomhus leksak man kan köpa/göra ?
#8 Jag har stockar, färska grenar, tunllar/rör i min gård. Krukor kan vara bra :) stenar, tegelstenar m.m
Jätte stort och bra till kaninen :)
#9 aa jag har det mesta där eftersom han har levande träd o buskar.. utom tunnlar då :P det ska jag fundera över :P
tack :)

Jättefint :)
Mvh Hanna
tack :D
Super fint :D

stort och fint det är! Så skulle jag vilja ha.
Du kan bygga en bred bro av något slag med tegelstenar och brädor, eller spänna upp en hängmatta.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Vad fint! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
sicken lycklig lite kanin 
Stort och fint :)
hehe tack alla :)

En liten kanin med stor bur = Lycklig kanin:D
Mvh Maia
haha ja :) curry väger 0,9 kg :P

Vad fint, :D Hoppas han inte är svår o få tag på… haha ;)
haha nejdå :P jag e oftast där ganska tidigt på morgonen och sent på kvällen och då brukar han vara i det stora sovhuset :P annars är han endå rött lungn så man kan sätta sig en bit ifrån han så kommer han tillsist :P

haha tur att det inte är min lilla buse, som man måste jaga till sig (det kanske tar en halvtimme X)
Mvh Maia
FINT ! :D blir toppen tror jag !
ao tack :P ja tror jag med :P

Åter igen super fin :)
jätte fint :)
Jättefint
kan uppdatera att det funkat jättebra :) och han värkar mycket gladare nu :P
fast nu är det svårt att få tag på han, för i halv buren har det växt så mycket grönt att man inte kan gå enda in.. fast det har ju inte han några problem med :P så tycker lite synd att klippa ner det för han värkar ha så kul där :P
kan säga att det är hos min morfar han bor.. och morfar är också gladare :P innan har han haft illrar,hundar,katter,höns,påfåglar,guldfasaner och marsvin.. men nu har han bara kvar en hund och katterna. varje dag får han maskroser, skorper och morötter :P ibland äpplen

Jättefint! :)