Rasexperter kolla hit!
Jag har en hane som heter Cookie xD
Jag köpte han när jag var på ett 4h-läger när han var en liten bebis.
Hans mamma är en Fransk Vädur och det var inte tänkt att hon skulle få ungar, dom visste inte ens om det!
Alla ungar (7st me Cookie inräknat) fick sin mammas färg och jag undrar nu om ni kanske kan lista ut Vilken ras? pappan är? Jag har funderat på vild hare då en skog ligger nära å djuren bor i ett stall. Där fanns en hane i stallet men han var bror med henne och ifall han hade varit pappan hade väl han inte gått tillbaka till sin box (bodde i boxar) igen? För han hade inte rymt heller så tror inte de är han.
Lägger upp en del bilder på Cookie så försök lista ut! Om man nu kan..

Bild? :)

Ursäkta vi la in våra inlägg exakt samtidigt. Vilken bra bild! ;) Tyvärr vet jag inte…
Svårt att säga ras, kan vara i princip vilken/vilka raser som helst.
Misstänker att det kan vara en med stående öron, med tanke på hans öronställning.
Men vissa kan få så ändå, trots att bägge föräldrar har hängöron.

Hur mycket väger han?:)
Mvh Maia
Vilda harar och kaniner kan inte få ungar - genetiskt omöjligt, så det är han inte korsad med.
Svårt att tippa på vad han har mer för ras i sig, men måste säga att han är mycket söt! =)

Ursöt bild! Hoppas det får plats till en till^^

Haha,vad komiskt!

#8 Knappast två kilo, en lejonhuvad väger väl mellan 5-6 kilo?
I Cookie skulle det kunnavara vilken medelstor ras som helst med stående öron. Men han är väldigt söt 
#12 Gör dom? De är nog olika för min kompis lejon väger knappt 1 kilo så det varierar nog

#12 En lejonhuvad väger 1-2 kg har jag för mig, små är dom iaf.
Mvh Maia

Löwen tillhör väl dvärgkaninerna,har jag för mig har sj en minsting ju. :)
Ja inte väger lejonhuvade 5-6 kg i alla fall! De är rätt små faktiskt.
#12: Lejonhuvade tillhör, som någon redan påpekat, dvärgraserna och bör har en vikt mellan 1,3-1,7kg.
Men det finns individer som väger mer/mindre.
Dock ganska lång ifrån 5-6kg.

#17 mfl. Oj, jag tänkte fel