Jordgubbar?
Hej! :)
Kan kaniner äta jordgubbar? Nu på sommaren äter jag mycket jordgubbar. Kan dem få smaka det eller är det något som gör så em inte ska äta det?

Mina kaniner älskar jordgubbar. Men det är ju förstås ett godis, så dom ska inte ha det för ofta, inte heller besprutade gubbar :)
Ja, kaniner kan äta jordgubbar =)
Ja,det kan dem. Mina älskar det :)
// Emma :D
Min kanin är också helt tokig i jordgubbar. Han känner doften direkt när man börjar rensa dem och springer runt benen och vill smaka!:)
Klart dom kan äta jordgubbar!
mina älskar jordgubbar :D
// Michis
Min förra kanin ÄLSKADE jorgubbar, helt tokig ^^

Vad bra! :) Då ska dem få lite då och då nu när det är sommar!
Tack för svaren! :)
Man kan även ge blanden och "det gröna" på dem om man köper i affären.
De kaniner har nu gillar inte jordgubbar men den gröna knoppen och bladen tycker de är smaskens.
ska kaniner ha dubbla tänder? Min hermelin hona har först dom vanliga tänderna (uppe o nere) men sedan kommer det ett till lager tänder bakom! ska det vara så eller är det nånting som är fel?
(hon älskar jordgubbar också)
Min kanin gillar inte färska jordgubbar, men däremot är han tokig i torkade jordgubbar =)
Mina kaniner älskar också torkade jordgubbar =)
#10 Bryt inte trådarna med andra ämnen är du snäll. Skapa en ny tråd om ditt svar inte redan går att hitta i en gammal.
Men ja, kaniner har dubbla tänder precis som du beskriver :)

Min kanin tycker inte alls om jordgubbar :P Hon bara smakar och låter den vara sen.

Mina kaniner gillar jordgubbar:D det är smasken!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

yes:D
Klart de får äta jordgubbar. :) Men i lagom mängd så klart. Jordgubbar är gott! :) *Mums*