Vad tycker ni ?
Jo Alma var ju somsakt en hanne , uppfödaren var jätte ledsen över att gjort det misstaget att ha sett fel kön. Hon säger att om vi vill kan vi få en annan hona istället .. Vad skulle ni valt ??
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!

Den kommer då gå lös i vårat hus
// Elin

Beror väl på om man har tid,plats och pengar.
the vanity, it becomes insanity

#2 Det har jag ju självklart!
// Elin

Det beror på, var det en hona jag letade efter och verkligen ville ha en hona så hade jag "bytt", men hur länge har du haft honom? vill man ha honom också så kan man ju ta båda (om man har plats och möjlighet att antingen kastrera eller hålla isär dom…

#4 De hade lämnat tillbaka honom för att han inte kunde gå ihop med en kastrerad hane (eftersom det trodde det var en hona) som nu är såld. Det valet bestämmer du självv tycker jag, om hon kan gå med alla din katter och din hund skulle det självklart vara kul.;)
Mvh Maia

#5 Jasså jag visste inte det =P

#5 precis;)
// Elin

Jag skulle ha behållt hanen, men det är bara för att jag går bättre ihop med hanar.. typ.
Fattade inte riktigt om du hade kvar den kastrerade hanen eller om du hade sålt den. Men om du har kvar den och ska ha dom tillsammans är det kanske bäst med en hona ju.. :)

#8 Hanen är såld så om hon skulle ta honan uppfödaren erbhöd henne ksulle den få bo utan sällskap. Förstår du nu?
Mvh Maia

#9 Jahaa. Okej, nu fattar jag. :)

Välj själv. :)

Det är alltid svårt med sådant här…