OT Gratis hemsidor?
Hej!
Någon som vet något bra gratis "webbhotel" som som sagt är gratis.
("Webbhotel" = Som man kan skapa egna hemsidor med).
Förresten, helst utan reklamflikar. Blir lite trött på det.
www.weebly.com har jag är det är superbra! Gratis, enkelt och helt utan reklam, sen finns det massa olika teman ( bakrunder ) så det skulle jag rekommendera =)
Min hemsida: www.happybunnies09.weebly.com

#2 Fast med massa reklamflikar som trådskaparen inte ville ha!:)
Mvh Maia
#3 Det är ingen reklam på om man gör på weebly, om det är det du menar, elr missuppfattde jag vad du menar? För om du kollar på min hemsida så är det ingen reklam =)

#4 Oj förlåt misstog mig…
Mvh Maia
#5 Hehe, det e lungt ;)
#2 Toppen, tack! :) Snygg hemsida förresten. :)
#7 Tack :D
#8 Redan påbörjad nu. :) Lägger upp adress i min signatur när det är färdigt. :)
Toppentips verkligen, tack så mycket. :)
#9 Så kul att du gillade weebly :D Väntar spänt på adressen ;P
Klar! :) Naturens kaningård
#11 Den blev jättesnygg! =)
#11: SNYGGT :D
// Michis
#12 & #13 Tack! :)
#11 Vad fint det blev =)
// Emma :D
#15 Tack så mycket. :)

Nej va fin! Blev så glad över att se Shantie igen ^^ . Lycka till med sötnosen :) Byta länk ? www.windsors.weebly.com
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
www.webs.com det är reklam men den är ändå gratis och bra.
#16 hut fick du din Hit counter? ^^
#17 Visst kan vi byta länkar. :) Jag och Shantie ska tävla i Klippan den 24/6, nu på onsdag med andra ord. :) Sedan efter det ska hon bli betäckt, hon bygger skenbon som en galning (inne på sitt andra eller tredje nu), så får nog ha en kull sedan. :)
#18 Tyvärr är det det webhotellet jag just bytt i från. Har det till uppfödningen också, haft det i några år, och jag blir så trött på reklamen i längden. Tack så mycket för ditt tips? endå, det är jätte bra i övrigt, ingår ju visitor counter och gestbok m.m. :)
#16 Finns länk under sidan "Länkar". Annars är det bara att googla "gratis besöksräknare" eller dyligt, så kommer en massa förslag på sajter med gratis besöksräknare upp. :)
Föredrar min dock, och den är länkad på min länksida. :)

#20 Ja såg det efter åt, lycka till där med :D , Tyvärr ska jag inte dit, Hade annars varigt kul att se henne tävla :( , fast förhoppningsvis blir det kanske fler gånger ;)?
20 årig djurgalen moder*
#21 Det blir det säkert. :) Du läste kanske hur bra vi trivs ihop på hemsidan på hennes lilla pressentation. :) Vi trivs så bra. :)
webs.com
är jätte bra
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

#22 ja läste det också, super skönt det också! Verkar som om det bara e mig hon inte gillar 
20 årig djurgalen moder*
#23 Svarar dig samma som jag gorde i #20 till #18. :)
#24 Naw. :) Så är det säkert inte alls.