Kanin iFokus

Kanin

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 3010 ggr
Lattjo
0

tävling-löwen/vädur bilder

Denna tävling gå ut på att man ska lägga upp en bild på en kanin som är vädur-löwen korsning

regler

- max en bild per person

- måste vara en löwen/vädur

Man vinner inget pris bara äran :)

tävlingen avgörs 19/6

lycka till:)

[BonnieL]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morris =)

Lattjo
0

Är det ingen annan som vill vara med på tävlingen?

Haztparken
0

Jag är inte helt säker men tror att min hona är löwen-vädur. Eller menar ni kornsing? För det finns väl 2 löwen raser, löwen-hermelin å löwen-vädur? Ni kan se min hona i mitt album, den svarta

tovatindra
1

Min löwen kanin terminator (halva huvudet svart och halva brunt!)

Lattjo
0

det ska typ vara löwen vädur korsning :)

Haztparken
0

Jaha, min är bara Löwen

[BonnieL]
0

Löwen/Vädur = Lejonhuvad Dvärgvädur

Toaden
0

Min lejon-teddyvädur korsning Diesel Skrattande Hans föräldrar var "renrasiga löwen" minsann.

Lattjo
0

Vill bara säga att alla har så himmla gulliga kaniner:)

[BonnieL]
0

#7 Tillexempel =)

pigelina
0

#3 det finns inga löwen-hermeliner ;) dom heter Lejonhuvad kanin och är ingen korsning med hermelin alls:) sen så heter det lejonhuvad dvärgvädur:) löwen är tyska namnet och vi är i sverige;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Toaden
0

#11 Eller var inte lejonen pälsmuterade hermeliner? Fast jag har nog fel Tungan ute

pigelina
0

nej tror inte dom hade i något hermelin men vet inte det står bara att lejonhuvade kaniner härstammar från swiss fox och ngt mer

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

MH1994
1

gör det något att det är 7st blandras kaniner?Skrattande

// Matilda

Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

http://tallmonskaniner.webs.com

beliivelove
0

Söta kaniner

[GlittriGris]
0

åhh , jag är kär #14 , attans vad söta dom är!

MH1994
0

#16 japp, jag har ångrat i över ett år att jag sålde alla…

// Matilda

Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

http://tallmonskaniner.webs.com

Toaden
0

#13 Aha, men det stämmer nog. :)

Lattjo
0

Nu har tävlingen löwen/vädur bilder avgjorts. Det var svårt att avgöra en vinnare då alla hade så himmla gulliga kaniner. Men vinnaren blev: SodaochVicl med sin söta bild på Morris. Ett stort  GRATTIS till dig Glad

[Wera]
0

Grattis! Skrattande

Men jag fattade först ingenting, menar du lejonhuvad dvärgvädur? (löwenvädur, vi är i Sverige, då heter det lejonhuvad och inte Löwen det heter så i Tyskland) eller menar du blandrasen, lejonhuvad/dvärgvädur korsning?

Ser att #3 redan skrivit det Glad EDIT: Ser nu i tråden att det redan är "ordnat", du menade alltså lejonhuvad dvärgvädur :)
Attans att jag inte såg tråden innan! Har en vacker bild jag vela "ställa ut" ^^
Reagerade bara på "vädur-löwen korsning" - för lejonhuvad dvärgvädur är ju ingen korsning.

Lattjo
0

Jag vet att det heter lejonhuvad men jag kallar det hellre Löwen :)Jag skrev nog lite otydligt i början vad jag menade också :)Men en än gång grattis:)

[BonnieL]
0

Tack Skrattande