Stackars kanin
Satt och kollade på blocket
Gå in och kika på gnagare kaniner Göteborg
Där är en tjej som inte kan ha kvar sin kanin
Om ingen vill ta honom ska hon släppa ut honom
Jag kan inte ta in fler hos mej
Finns det ingen här som kan ta honom tro
önskar jag kunde, men hon kan ju inte släppa ut honom,!

okej jag kanske kan ta honom men kan han vara till Avel??? och ras?? är han snäll? mm.. kan du inte skicka den länken?
Min mamma är lite tycken, jag får ha hur många kaniner ungefär jag vill om jag tar hand om dom, men då ksa jag hålla mej vid lejonhuvade,
Enormt söt va den kaninen men har endå inte plats och kommer inte få för mamma eftersom hon inte gillar vädurar överhuvutaget, vet ej vrf:/
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jag har mailat på den annonsen redan, men inte fått nåt svar. Går det att lösa får kaninen komma hit, men jag bor i linköping.

jag kanske skulle kunna taa kaninen också om det inte är någon som kan ta den ,,för min mamma bor i göteborg och jag skulle säkert ha möjligheter med transport ,men hon kan juh inte släppa ut den ;S !

Usch att bara släppa ut den,
Hopas att det bara är ett lockbete för att få sålt kaninen!
isf, dålig stil.
Länk?
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
hittar inte annonsen .. kan någon länka ?
Såg också den, stackars kanin, stod att hon inte hade någon mat kvar till honom heller! 
#2 Jag vill inte vara otrevlig på något vis, men du verkar vara intresserad av alla kaniner som kommer ut på annonser här.
Om du ska avla så är det bra om du kollar runt så mycket du kan och bestämmer dig för en ras som du vill förbättra på något vis, dvs avla seriöst på.
Skulle knappast tro att en omplacering från Blocket är bästa tänkbara kanin att avla på.
Grymt dålig stil av ägaren att sätta ut en sådan annons, det värsta är ju att det fungerar dessutom. 
Annonsen verkar vara borttagen, hittar inte den iallafall.
#10 inte jag häller, såg den förut
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#9 Tycker det samma men har inte vågat säga någonting för då kanske man får det i nacken sen..
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Annonsen är borttagen nu iaf. Låt oss hoppas att kaninen hittade ett bra ansvarsfullt hem!
Såg också annonsen förut, stackars kanin ;'(
Såg också annonsen förut, stackars kanin ;'(
Kanske tråden kan låsas om den inte är aktuell?

Hmmm,,ser att flera svarat
2# 7#Lite pinsamt : ( men vet inte hur jag skulle länka till annonsen
Vi får hoppas att den lilla "nissen"fick en ny ägare
Man blir å jä… arg på folk som inte tar ansvar över sina djur
man ser det allt för ofta tyv

Hon som skrev den annonsen blev anmäld så den e bortagen nu. Andra kaninmänniskor hade mailat tjeje och fått "jävla idiot" tillbaka…

HeJ
Tycker att den här tråden kan låsas ,,ja
Trevlig midsommar
Tråd låst på begäran av trådskaparen.