Min lila bebis:'(
Idag för bara ngn timme sedan dog det som jag älskat så mkt. Min fina kanin lilltrollet lekte o var lika charmig som alla andra dagar. men denna morgon satt han bara i sin bur. jag tog ut honom på altanen o grät för jag älskar verkligen honom så mkt. många mäniskor ser djur bara som ngt men sån o alla andra här på denna sidan e inte sådana. jag är inte sådan. jag älskade honom. jag matade honom. lekte med honom köpte saker till honom som om han skulle vara min bebis. just nu gråter jag..hur ska mitt liv bli utan honom. Buren som nu står tom. När man brukade gå förbi den ställde han upp framtassarna på gallret o sniffade efter uppmärksamhet. man kunde inte göra annat en att le o öppna gallret o klappa honom. När man gav honom mat tog han den ivrigt o hoppade runt med den i buren. knäckebröd älskade han äpplen o kaninpellets lika så. Jag älskar dej lilltrollet. ett liv utan dej kommer bli hemskt. jag ber om att de ska finnas en kaninhimmel ngnstans för han gillade inte att sova. han ville leka o hoppa runt min lilla charmknutte. i mars dog en annan av våra kaniner. jag hoppas starkt på att de möts i himmlen o ser efter varandra.. Farväl min älskade baby<3
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Beklagar förlusten.
Dom skuttar säkert omkring i kaninhimlen nu, kanske dom har träffat min älskade Nicke? Shit bara jag skrev hans namn blev jag tårögd.. :'( Han är död sen mer än ett år tillbaka men han var min första kanin som jag fick när jag var kanske mellan 6-8 nånting. Det sätter ärr i en. Sörjer han fortfarande men sorgen blir lite lättare efter att tidne går men man slutar nog aldrig sörja helt.
Kan ingen komma på ett bra namn istället för kaninhimlen? Till hästar finns ju Trappalanda t.ex.

ne vad hemskt r,i,p

Vad tråkigt, beklagar.
the vanity, it becomes insanity
:( RIP
Tråkigt beklagar…:(
Men han har det säker bra i kaninhimmlen och springer runt och hoppar och e glad med mina kaniner som är där uppe:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Beklagar sorgen :(

Tragiskt :(
Tack för alla underbara medkänsliga ord:'l snällt att ni bryr er<3 :'(
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Väldigt fin text! Vila i frid :'(
Jag vet hur det känns, stor tröstkram till dig!
vila i frid :(
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Beklagar =`(
För mig är inte mina djur bara "djur"…de betyder obeskrivligt mycket för mig! Så jag förstår hur du känner…
Vila i frid! :(
Kastanjegårdens Kaniner
Fy vad tråkigt :( Beklagar..
// Emma :D