Vila i frid, Berit
Igår kväll somnade min älskade Berit in.
För 7 år sedan förälskade jag mig i en blå wiener/belgisk jätte-kanin på skolan, men som visade sig skulle slaktas. Jag satte lite käppar i hjulen o fick lov att ta hem Berit, som jag valde att kalla henne. Hos mig levde hon i 7 år, både som ute-kanin o inne-kanin, både när jag bodde hemma hos mina föräldrar, o tills jag fick egen lägenhet så har hon varit med mig. Aldrig haft en mer speciell kanin, hon var den som fick mig att verkligen intressera mig för kaniner.
I några månader har jag märkt av åldertecken på henne, hon hade magrat av lite grann, o var slöare än vanligt. Sista två dagarna hade hon ingen ork alls. Idag skulle jag ringt vet för att låta henne somna in, ifall hon nu skulle lidit. Men hon valde att lämna jorden på egen hand, igår kväll.
Vila i frid, älskade gumman, vi saknar dig här hemma <3
RIP <3 Hon hade ett jättebra liv hos dig!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
RIP :(
// Emma :D
RIP stora gumman
:'(
Rest in peace sötnos !
Så himla vacker !

Vila i frid :(
Beklagar sorgen =(
Vila i frid!
Kastanjegårdens Kaniner
Nej, vad tråkigt! :-(
Vila i frid Berit!

Vila i frid Berit<3
det var tur att hon fick bo hos dig istället för att slaktas.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Vila i Frid! :(
// Michis

beklagar verkligen sorgen!
Tror av det jag läste att hon haft ett riktigt gott kaninliv hos dig!

Så tråkigt :( Jättefin var hon!
the vanity, it becomes insanity
jobbigt :( vila i frid<3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

R.I.P :(
Vila i frid :(

Vila i frid!
Jättevacker!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
R.i.p Berit :'(<3
Emma

R.I.P Berit :(
Mvh Hanna

RIP:(
Mvh Maia
R.I.P Berit
Väldigt vacker var hon som så många sagt :) Har sj varit med om att en kanin dött å de e inte roligt var ngt mer än ett år sen men sörjer fortfarande fast sorgen blir ju "lättare" med åren.
Vill också bara skriva R.I.P Nicke <3

gud vad hemskt en vän som du levt med i så många år bara försvinner jag vet hur det känns och jag tänker hela tiden på honom han var en vit blåögd dvv som blev något opå åtta år=X
Tack så hemskt mycket, vad gulliga ni är!
Till saken hör att min pappa gick bort hastigt för en månad sen, så det här var verkligen hårt att ta, just nu.
Tack verkligen för allt stöd! :)

neh gud hoppas oturen vänder i stället lycka till men ska du skaffa fler kaniner eller ska du satasa på ngt annat?
#23, jag har två kaniner kvar :)

okej va bra jag brukar mysa med sixten när ngt tråkigt har hänt och det funkar han kungnar mig och visar mig att jag har det bra med honom=P
Rip :(
R.I.P
Hon var jätte vacker!
Vila i frid lilla Berit! <3
Vila i frid!
Vila i frid Berit <3
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Vila i frid, hon har det säkert bra i kaninhimmelen.

Tror Berit har det lika underbart på dom oändliga ängarna som hon hade det hos dig.
R.I.P Berit.
Känner väl igen mig i din berättelse om hur ni möttes. Kaniner har en förmåga att påverka en.
Berit fick ett långt fantastiskt kaninliv. Enda nackdelen med kanin är att dom lever ej för evigt.
Marsvin 4-ever
.
Berit kunde inte ha haft det bättre hos någon annan. Fina tanten, synd att jag inte hann träffa henne. Förstår att det blir tomt efter att du haft henne så lång tid.
Kram på er!<3

Vila i Frid.. :'(
Beklagar verkligen sorgen.. Berit, Berit, Berit.. Den vackra damen :) R.i.p
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
R.I.P
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3