Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1753 ggr
kaningodis
0

OT - Sommarlov!

Jag antar att rättså många här inne som har fått sommarlov, själv får jag det imorgon.

Visst ska det bli skönt med ett långt sommarlov?

Vad ska ni hitta på? Bara ta det lungt, iväg på någon resa etc. Berätta gärna vad ni har för sommarplaner!

Ha ett skönt sommarlov!Skrattande

Kastanjegårdens Kaniner

Jetaime
0

Vi slutade idag. Ska bli skönt med lov! Har inte planerat in så mycket än, men det blir en del hopptävlingar, jobb, och så ;)

Sashhi
0

Jag fick det i onsdags, alltså igår.

Jag ska på ridläger 14/6-19/6, sedan blir det mest tävla kaninerna hela sommaren. Ska även till Finland vid något tillfälle.

Not your mom, not your milk.

Kristall
0

Jag har haft sommarlov i två veckor nu! Glad (Vi slutar tidigare i Finland. ^^)

Jag ska rida och sköta min sköthäst och vara mycket med kaninerna såklart. Snart ska vi på kryssning till Stockholm och till Kolmården, sen i juli ska vi hälsa på min släkt och bekanta. =)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

KaninEmma
0

Får sommarlov imorgen :D

Har inga planer än men blir väl mycket tid med kaninerna och kompisar och så :)

// Emma :D

Sweetienin
0

Fick sommarlov i tisdags =)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ska vara mycket med kaninen och så kanske vi ska åka på kryssning lite senare i sommar…och så fyller typ hela min familj(utom jag) år på sommarlovet så jag ska väl fira dom antar jag ^^

ÄLSKA SOMMARLOV! <3

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

MarHai
0

Tog studenten i fredags. Planer för sommaren är jobba, bygga klart kaninstallet, bygga klart min stuga så jag kan flytta in till hösten/vintern, umgås med vänner, och pyssla med djuren =)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jojsan
0

Fick sommarlov idag, blir nog att ta det lugnt, bada, jobba m.m. i sommar. Kanske fara till stugan.

emms
0

Jag får sommarlov sist av alla :( den 16 nästa tisdag :'( helt deprimerande :/

Emma

pigelina
0

Slutade idag;) ska till ungern och lite annat(bilar dit) sen så ska ja va hemma och så ska Aska få en kull:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[Alexandrae]
0

Får sommarlov imorrn :) Går ut nian då också (A) Kmr dock sakna klassen :/

I sommar ska jag på ridläger, göra massa skoj med mina polare, och… massa mer skoj :D haha

Fladdra
0

Jag ska inte bo hemma, så jag vet inte vad jag kommer att göra direkt.

Försöka göra det bästa av situationen helt enkelt. Tungan ute

Maiae
0

Fick sommarlov i Tisdags, i regnet…

Jag ska iallafall bygga bur, bygga hinder, åka till västkusten, tävla en massa, få hem Robbie och bara vara med kaninerna:)

Mvh Maia

[pankakan]
0

Ska få sommarlov idag. Jag ska åka på ridläger! Men jag längtar mer till nästa sommar (då ska jag skaffa kaniner!)

[aammE]
0

Jag skall snart åka och gå ut nian, sen skall jag åka på en grillfest och ja, sen vet jag faktiskt inte.

[BonnieL]
0

Jag slutade sexan idag =) Vi ska till Liseberg, borås djurpark och Ullared ;) Sen får Vichy en kull när som helst, hon är på dag 31 idag :O Perfekt att dom kommer snart, så har man hela sommarlovet på sig att gosa med dom :D

kaninsnobben78
0

jag få inte sommarlov  jag jobbar  men ska ha semester vecka 27 det ska blir skönt  jag  ska göra hålla på med kaninerna  ,kattungarna katterna sen ska kanske börja tävla med kaninerna  om jag hitta en tävling sen ska jag  ha egna tävlingar /träningarSkrattande

Clariiz
0

Jag fick i måndags :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra, ska iaf till gbg en sväng :]

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Gretchi]
0

Jag fick sommarlov igår :)

Inte så säker på vad jag ska hitta på i sommar. Blir väll mest att umgås med folk och pyssla med kaninen. Ska även storstäda mitt rum,för det behövs verkligen. Bada mycket ska jag också göra.

kaningodis
0

Roligt att läsa vad ni ska hitta på i sommar! =)

Ha en bra sommar och hoppas att det blir en riktig solig sommar!Skrattande

Kastanjegårdens Kaniner

MH1994
0

Jag fick okså sommarlov den 10/6.

De enda planerna jag har för sommaren är att:

• bygga en till kaninbur och göra klart där alla ska stå
  • vara barnvakt
  • hålla på med kaninerna

// Matilda

Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

http://tallmonskaniner.webs.com

[Wera]
0

Fick sommarlov 9 juni! Skrattande

Samma dag fick jag ny kamera och kaninungar.
Jag ska bo hos min kompis på deras landställe ensam med hon och kaninerna, och så kanske jag & min familj ska åka färja <3 och lite sånt kul.

[Alexandrae]
0

Fick sommarlov igår. Slutade nian, saknar klassen redan! :'/ Men ändå sjukt skönt med ett långt sommarlov framför sig :)

[Alexandrae]
0

Oops, menade att jag fick sommarlov i förrgår, kl är ju 00.32 nu ;) ^^

Veero
0

Jag fick sommarlov 10.de :)

Hoppas det inte blir badvarmt här (a) eftersom jag inte kommer kunna bada nästan :(

Katter3
0

Jag fick sommarlov 10 juni. Har inte planerat något speciellt faktiskt… Ska sova i vår stuga med en kompis ett par nätter, ta det lugnt och göra vad vi vill. Rida Draumur och fota på ett par tävlingar.
Har som sagt inte planerat något speciellt. Hoppas på att lovet kommer bli bra ändå!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Qepta
0

fick sommarlov den 10 juni.

Ska mysa med djuren, åka på olika tävlingar och fota.

Sen har jag inte så mycket mer planerat.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

torpetskaniner
0

Fick den 9:onde ^^

Själv ska man bygga hinder, försöka få upp konditionen på några av mina latmaskar och självklart tävla massa Kaninhoppning :D

Sen ska jag rida också, och försöka sy några selar :)

Mvh Linnea

www.torpetskaniner.tk - himmelska hoppare!

kaningodis
0

#21 Ojdå, det var ingen dålig dag! Vad var det för kamera? Systemkamera?

#24 Varför kommer du inte kunna bada?

Kastanjegårdens Kaniner

J-Parnebo
0

fick mitt sommarlov i torsdags.
mitt sommarlov kmr gå ut att slappa,bada,kompisar,träna hunden och hårdträna mina två hästar. Ska även resa till italien i 3 veckor på slutet av juli-

[Wera]
0

#28 Nej tyvärr inte, det vart en Canon IXUS 95, 10mp, 3x optisk zoom - en rosa! Nöjd med den iaf. Skrattande

Svarar även åt Vero på #24 - Det är för hon (och jag) tagit hål i naveln Tungan ute nyss.