Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 256 ggr
Pinscher2
0

Blir KANSKE min!

Den här söta killen blir KANSKE min om jag har tur, beror på om den har stamtavla eller ej!! Hoppas, hoppas, hoppas!

Zvintos
0

ÅH vilken tjusit en!! Chinchilla som är så snyggt, och speciellt på hermelin!!! Skrattande

Pinscher2
0

Här är en till bild… Visst är han fin =)

Zvintos
0

Vad avundsjuk jag blir! Men tyvärr är det just nu kaninstopp här. Räcka ut tunganKan inte köpa in nå nya kaniner förrns jag fått en av ungarna såld, plus ev en av mina lite halvknepiga honor. Men men, är bara vänta och se glad ut. FlörtSen ska det minsann bli en hoppkanin inköpt! Glad
 Har alltid drömt om en hoppkanin.

Zvintos
0

Vem ska du ev köpa honom av förresten?Glad

Hopi
0

Men oj vad fin han är, Suzzie!!!! Hoppas han har stamtavla!!!! Håller tummarna!!! =) Verkligen vacker!!!!!!

Muumintrollan
0

Vicken snygging….ska han bli din? Slår vad om att han hade blivit min om vi träffats före er….*fnissar*

Nejdå! Allvar i stugan….han ser såååå fin ut. Men jag fundera på stamtavlan du pratar om. Är det "bara" renrasiga kaniner" som intresserar dig? Bara nyfiken….själv älskar jag alla kaniner….OM jag bara hade en gård eller villa…..ojoj…..det skulle inte planteras blommor där inte…nix….det skulle stå en kanin i varje hörn o vrå.

Men när jag tänker efter så har jag ju fastnat för Dvärgvädur….vill inte gärna ha tex hermelin…men de är såååå fina.

Lotta_A
0

Herrgud vilken snygging! Jag hoppas verkligen att du får honom :)

Pinscher2
0

Tack alla söta ni!! =)

NinniH: Nån Carro i Solvarbo…

Hopi: Ååå tack snälla söta =) Ja nu HOPPAS vi på att han har stamtavla!!

Muumintrollan: Japp, bara kaniner med stamtavla intresserar mig nu förtiden pga att jag jag vill ställa ut plus kunna fixa stamtavla på mina kommande kaninbebisar till våren =)

LottaA: Åååå tack så mycket, hoppas på det jag me!! =) VÄNTAR på ett svar bara, verkar inte komma nåt idag… =(

Pinscher2
0

UPPDATERING: Ninen har stamtavla MEN hon har tappat bort den och letar för fullt, så nu hänger det på om hon hittar den eller inte. Håll tummarna! Skrattande

Lotta_A
0

*håller tummarna* :)

Hopi
0

Går det inte att få tag på en ny stamtavla, om hon tappat bort den? Hos uppfödaren eller nåt?…. Bara undrar… Men hoppas hon hittar den iaf!

Hur gammal är han???

Pinscher2
0

Han är född okt-05 (14:e har jag för mig)

Ja jag vet inte, det visar sig!

Hopi
0

Okey.. Håller tummarna för fullt! Hoppas hon snart hör av sig och har hittat stamtavlan! Så fins om han är så vore det ju fööör synd annars…

Pinscher2
0

Det negativa me honom är att han är innekanin så han lär bo inne först och sen flytta ut till våren, men det kan jag leva me =)

Och fin, det är han verkligen! =) Väntar för full att hon ska höra av sig igen!

Hopi
0

Ja, då blir det att bo inne i vinter! Men det går fort! Snart är det vår igen! hehe.

KajsaM
0

*Håller tummarna* Håll oss uppdaterad :P

Pinscher2
0

Bra bra!! =) Har inte hört nå mer så jag är lika nyfiken jag!

KajsaM
0

Åh så kul :P Hoppas att hon hittar den ;D

Hopi
0

Inte hört nåt än?????

Pinscher2
0

Nix Annelie… Ledsen Så nu ska jag försöka glömma den ninen… Och leta efter nån annan… Gråter

E_hjo
0

Nääääe vad tråkigt! =/

KajsaM
0

Neej vad synd, leta på :)

Hopi
0

Men hon kunde väl höra av sig iaf.. Det var dåligt tycker jag.. Synd.. Han som var så fiiin! Men det finns fler hermeliner! =)

Pinscher2
0

Jag bad henne höra av sig om hon hittade stamtavlan… Men jag har inte hört nåt än så jag börjar tappa förhoppningen om att få hämta honom…

KajsaM
0

Men hon KANSKE ringer ;P *Jag håller tummarna hårt*

Pinscher2
0

Chinchillafärgade hanen är glömd!

Fick ett mail från hon som jag köpte min blå sobelrexhona av, hon har en viltröd hane som behöver komma till ett hem så det blir nog honom jag tar Skrattande

Pinscher2
0

Så här stod det i mailet:

"Hej! Såg att du ville ha en hermlin hane. Vad vill du ha för färg? Har en viltröd pojke här hemma som vill flytta, fick 93,5 i romme, 100 kr. Född 27 april -06. Annars så tycker jag att du ska höra med Åsa Nyman i Orsa. Hon har färgerna blå zobel, viltgrå o chinchilla.   //Åsa W"

Hopi
0

Finns ju min uppfödare här i Fredriksberg oxå! Han föder ju upp Hermeliner! Men vet inte om han har nån till salu nu.. Han föder upp viltgrå.