Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 831 ggr
[nataschaj]
0

Salu.. sorgens dag..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu måste jag verkligen göra mig av med Geischa, och jag vill verkligen inte det!. Men hyresvärden säger att just nu får inga smådjur finnas pga alla råttor som finns i vägagr och rör. Och Pga andra orsaker (sjukdom)

Geischa är en renrasig Dvv viltgrå mantlad. Hon e född 090207

Med henne medföljer om ni vill ha det. ANnars säljs de separat.

Inomhus bur 120*60*60 helt NY

mat/vattenskål(ar)

Pellets/hö

Spån/halm/katt toalätt

toa hörna

sitthylla (2st)

M.m

Hennes stamtavla/härsstamningsbevis är på väg, hon (hoopas jag) skicka det igår, så de bör komma imon med posten. Nu vet jag inte om man får märka hennes hos vet (örat) men dem nr å de har jag i allfall om man vill, ja har inte hunnit det.

Hon är jätte snäll ej visat aggrisitioner el liknande, och hon har sina åsikter om vart mat å toalådan ska stå. Nyfiken, hon bor med 2 stora hundar vilket funkar jätte bra!.

Fråga gärna, Men helst bara intresserade!

Pma funkar inte då jag inte kan svara.

Bara Geischa vill ja ha 500kr kan gå ner till 450.

Med bur å allting 1000kr Kan gå med på delbetalning 2 mån. Ser hälst att den som vill kan ta alltiop.

Sarla
0

Kan man köpa en sitthylla sperat eftersom du har två? :)  Och vad blir priset? :)

[nataschaj]
0

#1 jo 1 sitthyllan kan du köpa, men de beror på va de e för kanin du har e en större än dvv får den nog inte plats.

50kr + frakt i sånna fall.

Sarla
0

#2 Kan du visa en bild på den möjligen? Har du en i plast? :)

Inaarah
0

Faktiskt intressead av henne, om hon har stamtavla och är en dvv. Vart bor du?

Bor du inte så långt härifrån kommer jag gärna och kollar. OM hon nu kommer hit köper jag endast henne + mat/vattenskål(ar), gärna allt strömaterial (spån, hö, etc).
Hon får då bo i en rymlig utebur med mycket sällskap av mina förtillfället 10 andra kaniner. Hon kommer också i så fall användas i Avel. (:

[nataschaj]
0

#4 Jag bor i Göteborg stamtavla är på väg hem till mig bör komma imon hoppas jag. Renrasig är hon.

Hoppas du vill ha henne, för hon verkar få de bra i sånna fall..

#3 den e i plast grå.. bild kan ja inte fixa nu

Sarla
0

#5 Men det är en sån här man brukar köpa i djuraffärn alltså? :)

Hur mycket kostar frakten?

[nataschaj]
0

#6 ja.. de vet ja inte hur mkt de kostar. Jag har ingen våg just nu så kan inte väga den idag. Var bor du nånstans?

Sarla
0

#7 Eskilstuna, södermanland :)

[nataschaj]
0

#8 Okey.

ministar
0

hej finns hon ännu kvar maila mig på

ThereseH84@hotmail.com