Min nya kanin
Ja nu är hon hemma, min "lilla" hermelin Fauna! Lilltjockisen min!
Supertack Marie för att jag fick köpa henne, hon verkar jättego!
Just nu håller hon på att inspektera sitt nya hem.
Och när jag tog ut henne till Kaninrummet fick vi så klart sällskap av Maphia, han skulle till och me ner i lilla transportburen och kolla läget.
Ska lägga in lite bilder nu… =)

Hahaha, ja gud så fet hon blivit, ser jag nu!!
Jag ska nog inte ha nån hermelin. Jag har tyckt att stackars Fauna har fått sååå lite mat (jämfört med jättarna då), och undrat om hon gick hungrig. Men nu ser jag att hon fått mer än nog! Och jag som trodde hon fått vinterpäls bara. Det måste ha gått fort, för hon skuttade ni hagen för att tag sen och då såg hon smalare ut. 
Lycka till med henne!!!
/Marie

Hihi! Jo men jag tror att det lätt kan bli så när man har många jättar och en liten hermis =) Det ska nog bli bättre snart ska Du se, ska försöka få henne i bra form och försöka ställa ut henne sen =)
Tackar tackar, det kommer nog gå så bra så bra! Jag är helnöjd!
Mvh/ Suzzie (som aldrig skulle skaffa sig nå så litet i kaninväg) 

Åh gud vilken godig :P Lycka till men lillen och vi vill se många bilder :D
Hon ser väldigt snäll ut, är det första jag tänker :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ååh så söt :)
Lycka till med henne ;P

#12: Hittills så har hon varit jättesnäll, och nyfiken fast allt är så nytt och läskigt =)
#13: Å tack så mycket =)

Vilken liten sötnos! Ser ut som en blandning av Bambi och Hopis Dennis, med dom där stora ögonen! Urfin färg också :D

Ja visst var färgen himla fin, finare i verkligheten faktiskt! 

Han ÄR ju jättelik henne! Men Du, ska vi inte para de??!

#18; hehe. Kanske det! hehe. Vi får vänta framåt våren iaf. Sen kanske det kan bli dejt! =)

Snart kommer det nya bilder på lilla Fauna på hemsidan http://www.nogg.se/suzzieskaniner för den som vill se =)

Så där, nu finns det purfärska bilder på henne =)

hihi. söt bild :D