Jag har kompostgaller som beteshage året om, och det funkar jättebra.
Smidigt att flytta när gräset är slut/gräsmattan behöver klippas, och lätta att packa ihop när den inte behövs.
Går att variera en del, antingen som enbart galler i en cirkel, eller som en fyrkant/rektangel med golv och/eller tak.

Jag tycker det är jätte bra om man alltid har uppsikt över det. Har hört väldigt många tragiska olycker här på kif dock inte alltid med kompost galler, Att nåt rovdjur har kommit och tagit dom eller att kaninen har rymt. Så ja jag tycker det är en jätte bra Hage om man alltid har uppsyn över den. Men om man har en lite hoppig kanin eller grävig kan man ju ha tak och botten. Fast som sagt är det alltid bra att ha uppsyn :)
Dom är ganska billiga också det är bra :)

Jag tycker de är superbra, det går som #2 sa att ha tak och golv till de kaniner som gräver och skuttar runt mycket. Fast köp på biltema, de är bäst tycker jag :) Tror de går på 79:- där :)
Jag tycker de är superbra,som #1 o 2 säger bara att jag inte har galler golv.=) Jag köpte mitt på bauhause.Jag har där emot tak.
fast jag byggde min hage stabilare senare när min kanin kom på hur man kan välta den =D
Litar inte på kompostgaller längre - Sedan en av mina kaniner lyfte upp gallret och smet under - blev dödad av en rovfågel.
Har bara det när jag är ute, men använder det inte annars även om jag håller koll - allt kan gå så snabbt.
Använder kompostgaller nu runt mina andra gårdar så dom blir extra säkra - som ett extra skydd.
Men i vintern kommr jag använda kompostgaller för att avdela två boxar i stallet så det blir 2 stora hagar "inomhus" inför vintern.
Fast jag kommer ev. bygga en enkel gård av kompostgaller (om jag har över) som #4 gjort :) MKT bättre.
----
Men ja jag tycker enbart om kompostgaller för t.ex. avdelning, betes hagar under korta stunder när kaninen ska få större yta att skutta på under tiden man är ute, extra skydd runt sina andra gårdar och typ sånt, att ha inomhus med. Det är enkelt och lätt att flytta på.