OT - en apa
Hej är det lagligt att ha apor här i sverige som husdjur jag har en kontakt på msn som vill att jag adopterar hans apa som e en baby<3 men vad tror ni? han bor i spanien och det enda jag behöver betala är flygrasan som då skulle kosta 3500kr
öhm.. va?
Du går också på det, lurar bara dig på pengar serru ;) Bedragare, vet du vad det är?
*ligger på golvet, dubbelvikt och gråter av skratt*

jag vet det är helt galet men det är inte lagligt va??
även om det är lagligt, den där bäbisen växer upp till en stor apa, den skulle inte alls trivas. och den kan gå till anfall och du inte har en chans.

ja men dom kan ju bli ganska snälla<3 ooo han var så söt alltså killen som har henne han höll henne invirad i en filt precis som en baby=P

Det är inte lagligt att ha en apa i lägenhet/hus, tror knappt det är lagligt att ha de som husdjur (har för mig att man behöver tillstånd för att få ta hand om vilda djur?)
Hursomhelst verkar det inte seriöst, troligen försöker människa bara lura dig på pengar.
the vanity, it becomes insanity

Förresten är detta OT.'

okej förlåt aahhh det tror jag med men jag är sugen på en apa endå fick se nina i cam alltså apan<3

#7: Tvivlar på att en apa skulle trivas som husdjur, de mår nog inte alls bra av att vara instängda/gå i koppel och sådant.

Det är förbjudet att ha primater (dvs apor) som husdjur i Sverige.
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

okej tack ne jag tror inte heller att den skulle trivas<3
Inga apor eller halvapor är tillåtna i svenska hem som husdjur. Det finns mer att läsa om lite annorlunda husdjur och vilka som är lagliga och inte på Exotiska Djur iFokus. 
Förbjudet ja.
Min mamma hade en apa som husdjur när hon var liten :D Hon bodde i Mallorca. - Btw tror jag det är en bedragare ja.

Min pappa satt och drack öl tillsammans med en apa…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Det är nog en bedragare.

a det tror jag med så jag tackade nej till nina<3 men hon vara bara för söt=p tack

#15 Kan jag tänka mig :))
Sen är det väl så, hur många flyg tillåter apor? XD
#17:
Haha jo..
Tror heller inte den skulle trivas speciellt bra..
Med vänlig hälsning,
Jenny

jag har ingen aning hur många ne aldrig men jag tycker att dom ska låta dom få bo i rengnskogen i natren=p
Känner du killen/tjejen som äger apan? Även om den apbebisen är söt kanske den inte förblir söt i framsidan, tänk på att apor är svåra att uppfostra, den klättrar i träd och hur mysigt är det för grannarna att veta att det bor en apa till granne?XD